محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

دفتر منتورینگ دانشکده دندانپزشکی یک ساله شد

به مناسبت یک ساله شدن دفتر منتورینگ دانشکده دندانپزشکی با دکتر سمیرا درخشان مدیر دفتر منتورینگ دانشکده به گفتگو پرداختیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، دکتر سمیرا درخشان مدیر دفتر منتورینگ دانشکده تصریح کرد: هدف کلی این مجموعه ارتقا و توانمندسازی دانشجویان در زمینه های مختلف آموزشی، پژوهشی و روحی-اجتماعی در طول دوره تحصیل است.
وی با بیان اینکه این دفتر زیر مجموعه دفتر EDO و سپس معاونت آموزشی دانشکده محسوب میشود، گفت: با توجه به تغییرات عمده ای که دانشجویان بعد از دوره دبیرستان و ورود به دانشگاه با آن مواجه میشوند، دفتر منتورینگ با کمک دانشجویان توانمند شده، تحت عنوان منتور، به دانشجویان  کمک میکنند که این دوره را راحت ترو با استرس کمتری بگذرانند و بتوانند به سطح بالاتری از لحاظ آموزشی و روحی-روانی در انتهای دوره دندانپزشکی برسند.
وی ضمن اشاره به پاندمی کویید 19 و تحت تاثیر قرار گرفتن دانشجویان، مخصوصا دانشجویان ترم یک افزود: با توجه به شرایط ویژه در ترم جاری ومحروم شدن دانشجویان ترم یک ازحضورفیزیکی در کلاس ها و محیط دانشگاه، منتورهایی که دانشجویان ترم یک را پوشش میدهند مسئولیتشان سنگین تر شده است.
وی در پایان افزود: دفتر منتورینگ کارگاه های متعددی در زمینه توانمند سازی دانشجویان برگزار کرده و در دست برنامه ریزی دارد، باشد که گام کوچکی در جهت ارتقا این سرمایه های ملی کشورعزیزمان برداشته باشیم.

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *