محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

دیدار و گفتگوی صمیمانه رئیس دانشکده با اعضاء کلینیک تخصصی دندانپزشکی

دکتر امیررضا رکن رئیس دانشکده بر اهمیت کلینیک تخصصی دندانپزشکی به ویژه اهمیت آن در دانشکده تاکید کرد و افزود: کلینیک تخصصی به لحاظ خدمات درمانی تخصصی، حضور اعضا هیات علمی و درآمدزایی برای دانشکده با ارزش است.

به گزارش روابط عمومی دانشکده، دیدار رئیس دانشکده با اعضاء کلینیک تخصصی دندانپزشکی، مدیران و کارکنان سه شنبه 8 اسفند 96 در سالن 90 نفره برگزار شد.
در این جلسه دکتر امیررضا رکن رئیس دانشکده بر اهمیت کلینیک تخصصی دندانپزشکی به ویژه اهمیت آن در دانشکده تاکید کرد و افزود: کلینیک تخصصی به سه لحاظ با اهمیت است اول اینکه خدمات درمانی تخصصی در اختیار مردم گذاشته شود، دوم اعضا هیات علمی می توانند به جایگزینی مطب به کار انتفاعی بپردازند و سوم باعث ایجاد درامد برای دانشکده می شود.
دکتر رکن با اشاره بر حفظ احترام به بیماران و برخورد مناسب در کلینیک تخصصی و انتقاد به کارکنان، گفت: باید دیدگاه کارکنان در این مجموعه یا بهبود یابد و یا بتوانند خود را با شرایط بخش خصوصی تطبیق دهند و اگر نتوانستند شخص دیگری را جایگزین کنند.
کارکنان و حاضرین در جلسه نیز مشکلات موجود را مطرح و از حضور صمیمانه رئیس دانشکده در جلسه و توجه به انتقادات و پیشنهادات مطرح شده، قدردانی کردند.

خبرنگار و عکاس: فاطمه زمانی

تهیه کننده:

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *