محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

فیلم شبی که ماه کامل شد در دانشکده دندانپزشکی اکران شد

به همت بسیج دانشجویی و معاونت دانشجویی فرهنگی دانشکده بهترین فیلم سی و هفتمین جشنواره فجر در دانشکده دندانپزشکی اکران شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، شبی که ماه کامل شد فیلمی به کارگردانی نرگس آبیار، نویسندگی نرگس آبیار و مرتضی اصفهانی و تهیه‌کنندگی حسین قاسمی و بازیگری الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی، پدرام شریفی، امین میری، فرید سجادی‌حسینی، شبنم مقدمی و آرمین رحیمیان محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر به نمایش درآمد و با نامزدی در ۱۳ رشته این جشنواره، توانست ۶ سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین چهره پردازی را به خود اختصاص دهد ، این فیلم به همت بسیج دانشجویی دانشکده  دوشنبه 20 خرداد 98 در آمفی تاتر شهید هدایت اکران شد.
"شبی‌که‌ماه‌کامل‌شد" روایتی متفاوت از آثار قبلی «نرگس آبیار» با سبکی مستند گونه است. وی در این فیلم به روایت بخش های مهمی از تاریخ معاصر ایران پرداخته است؛ روایتی واقعی، اما خاص تر از آثار قبلی که مضمونی ملی دارد. سوژه ای که هم از نظر زمانی قرابت بیشتری با مخاطب دارد و هم تماشاگر پیش زمینه ای نسبت به قصه ضد قهرمان فیلم (ریگی) و خانواده او دارد.
کارگردان برای روایت یک داستان پر التهاب سیاسی، از روایتی عاشقانه شروع کرده و آرام آرام در میانه فیلم، ذهن بیننده را درگیر التهابات و تنش ها می کند.
 
تهیه کننده: