محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

مراسم اختتامیه مدرسه تابستانه 98 در دانشکده دندانپزشکی برگزار شد

دکتر امیررضا رکن رئیس دانشکده دندانپزشکی به دانشجویان شرکت کننده در مدرسه تابستانه بابت انتخاب دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران که برترین دانشکده دندانپزشکی ایران و یکی از برترین دانشکده های منطقه است تبریک گفت.

 گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، مراسم اختتامیه سومین مدرسه تابستانه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برای متقاضیان بین الملل با حضور دکترامیر رضا رکن، دکترعنایت الله شعبانی مدیر توسعه امور بین الملل معاونت بین الملل دانشگاه، دکتر محمد حسین نکوفر مدیر روابط بین الملل دانشگاه، دکترپویان امینی شکیب معاون بین الملل دانشکده  و معاونان بین‌الملل گروه های آموزشی ۲۶ تیرماه ۹۸ در تئاتر ۹۰ نفر برگزار شد.
در ابتدای این مراسم دکتر امینی شکیب ضمن خوش آمدگویی به حضار از زحمات تمامی کسانی که در برگزاری مدرسه تابستانه نقش داشتند قدردانی کرد
در ادامه دکتر شعبانی ضمن تشکر از دانشکده دندانپزشکی براي برگزاری این دوره، اظهار امیدواری کرد که دانشجویان خارجی شرکت کننده در این دوره استفاده کافی را از آموزش های ارائه شده برده باشند.
سپس دکتر نکوفر ضمن تاکید بر اینکه برگزاری مدرسه تابستانه از ایده های ارزشمند معاونت بین الملل دانشگاه خصوصا دکتر شعبانی بوده است و گفت: اميدوارم این برنامه در زمانهای دیگر سال به صورت مدرسه زمستانه نیز تکرار شود.
دکتر رکن با تشکر از مدیران گروه های آموزشی و تمام اعضای هیات علمی دانشکده که صمیمانه در این برنامه همکاری كردند به دانشجویان شرکت کننده در این دوره بابت انتخاب دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران که برترین دانشکده دندانپزشکی ایران و یکی از برترین دانشکده های منطقه می باشد تبریک گفته و اظهار امیدواری کرد که در دوره های تخصصی مجددا ایشان را ملاقات کند.
درانتهای مراسم از معاونان بین‌الملل گروه های آموزشی و کارشناسان واحد بین الملل تقدیرو قدردانی و همچنین به دانشجویان بین الملل هم مدرک مدرسه تابستانه اهدا شد.
خبرنگار و عکاس: حمیده ایزدی

تهیه کننده: