محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

مراسم اولین سالگرد درگذشت دکتر امیر علیرضا رسولی قهرودی متخصص پریودنتولوژی دانشکده دندانپزشکی برگزار شد

دکتر امیر رضا رکن رئیس دانشکده دندانپزشکی ضمن ابراز همدردی با خانواده مرحوم دکتر امیر علیرضا رسولی قهرودی رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای این استاد با اخلاق را از خداوند منان مسئلت کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده‌ دندانپزشکی، مراسم اولین سالگرد درگذشت دکتر امیر علیرضا رسولی قهرودی متخصص پریودنتولوژی با حضور جمعی از پیشکسوتان، اساتید، دانشگاهیان، فرهیختگان و خانواده او روز دوشنبه ۱۷ تیرماه ۹۷ در آمفی تئاتر شهید هدایت دانشکده دندانپزشکی برگزار شد. 
 در این مراسم دکتر امیر رضا رکن ضمن خوشامدگویی به مهمانان و ابراز همدردی با خانواده گرانقدر آن مرحوم، رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای آن استاد پرتلاش و متعهد و با اخلاق از خداوند منان مسئلت کرد. همچنین ضمن یادآوری خاطرات مرحوم دکترامیر علی رضا رسولی وفعالیت‌های ایشان در زمینه  کمک به افراد و خانواده‌های نیازمند، درخواست کرد کمیته ای برای جمع‌آوری کمک های خیرین دانشکده به نام آن مرحوم مغفور تشکیل شود تا یاد و خاطره وی همیشه در دانشکده باقی بماند. 
مرحوم دکتر امیرعلیرضا رسولی قهرودی 9 تیر 1354 در تهران متولد شد. وی از 4 مرداد 1388 به عنوان متخصص پریودنتولوژی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران خدمات ارزنده آموزشی درمانی به دانشجویان و بیماران ارائه داد و تا مرتبه علمی دانشیاری ارتقا یافت، مرحوم دکتر رسولی قهرودی بر اثر ایست قلبی صبح شنبه 16 تیر ماه 97 جان به جان آفرین تسلیم کرد و دعوت حق را لبیک گفت.
خبرنگار و عکاس: حمیده ایزدی

 

کلمات کلیدی
تهیه کننده: