محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

مراسم مجازی خوشامدگویی و معارفه دانشجویان ورودی 99 در دانشکده دندانپزشکی برگزار شد

دکتر امیر رضا رکن، رئیس دانشکده دندانپزشکی به دانشجویانی که در ماراتن سخت کنکور پذیرفته شدند و همچنین به خانواده آنها که زمینه ساز این موفقیت بودند تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دانشکده دندانپزشکی، مراسم خوشامدگویی دانشجویان جدید دانشکده دندانپزشکی 19 آبان 99 با حضور رئیس دانشکده دکتر امیر رضا رکن، دکتر سارا پورشهیدی معاون آموزش دندانپزشکی عمومی و دکتر مهدی نیکنامی معاون دانشجویی فرهنگی به صورت مجازی و در بستر اسکای روم برگزار شد.
در ابتدای این مراسم رئیس دانشکده به دانشجویانی که در ماراتن سخت کنکور پذیرفته شدند و همچنین به خانواده آنها که زمینه ساز این موفقیت بودند تبریک گفت.
دکتر رکن در ادامه ضمن اشاره به قدمت دانشکده دندانپزشکی تصریح کرد: این دانشکده در سال 1309 در قالب یک مدرسه دندانسازی تاسیس شد و در سال 1335 به عنوان یک دانشکده مستقل به فعالیت های خودش ادامه داد.
وی ادامه داد: دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان دانشکده مادر قدیمی ترین و بزرگترین دانشکده دندانپزشکی کشور است که در قالب ۳ پردیس، در حال فعالیت است.   
در ادامه دکتر سارا پورشهیدی ضمن تبریک به دانشجویان جدید و خانواده ایشان توضیحاتی در مورد آموزش مجازی و سامانه نوید داد و همچنین به سوالات دانشجویان پاسخ گفت.
در پایان نمایندگان تشکل ها و کانون های دانشجویی دانشکده دندانپزشکی به معرفی فعالیت های خود پرداختند.

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *