محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

نخستین نشست شورای فرهنگی سال 95 دانشجویان برگزار شد

به گفته نماینده دفتر مقام معظم رهبری در دانشکده مسائل و مشکلات برای برگزاری فعالیت های تشکل ها قابل حل است و دفتر نهاد، معاونت فرهنگی و دانشکده هرگونه همکاری لازم را انجام می دهند.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، نخستین نشست شورای فرهنگی دانشجویان دانشکده دندانپزشکی با حضور رئیس دانشکده، معاونت دانشجویی فرهنگی، نماینده مقام معظم رهبری و نمایندگان تشکل ها و کانون های دانشجویی، 21 فروردین 95 در اتاق شورای دانشکده برگزار شد.
دراین نشست نمایندگان کانون های قرآن و عترت، مهدویت، بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان، شورای صنفی، خیریه مهریار در حضور دکتر محمد بیات، رئیس دانشکده و دبیر شورای فرهنگی، دکترحسینعلی ماهگلی، معاون دانشجویی فرهنگی و حجت الاسلام و المسلمین علی سالمی، نماینده دفتر مقام معظم رهبری در دانشکده در مورد عملکردشان در سال گذشته و برنامه های سال 95 به مطالبی اشاره کردند.
رئیس دانشکده دندانپزشکی پس از تبریک و آرزوی بهروزی و موفقیت برای دانشجویان درسال جدید، آغاز ماه مبارک و پر فضیلت رجب را تبریک گفته و سال 95 را پر خیر و برکت دانست.
دکتر بیات با اشاره به حضور پررنگ و فعال حوزه دانشجویی فرهنگی در سال گذشته از نمایندگان انجمن ها، کانون ها و تشکل ها مشارکت و همکاری بیشتری را درخواست کرد.
وی افزود: امسال نیز امیدواریم با مشارکت جمع بیشتری از دانشجویان در فعالیت های فرهنگی به لحاظ کیفی و کمی، شاهد برنامه های موفق تری باشیم.
دکتر ماهگلی نیز پس از تبریک اعیاد، هماهنگی و تعاملات بیشتر دانشجویان را در تشکل ها خواستار شد و افزود: همکاری بیشتر دانشجویان در تمام تشکل ها به صورت کوتاه مدت و یا بلند مدت باعث بهبود کیفیت برنامه ها و فعالیت های آنها می شود.
وی همچنین به برنامه های اکران فیلم بادیگراد، برگزاری مراسم عزاداری و برپایی اعیاد مطابق با مناسبت ها، پوشش حرفه ای دانشجویان و غیره اشاره کرد.
حجت الاسلام و المسلمین علی سالمی، نماینده دفتر مقام معظم رهبری در دانشکده گفت: مسائل و مشکلات برای برگزاری فعالیت های تشکل ها قابل حل است و دفتر نهاد، معاونت فرهنگی و دانشکده هرگونه همکاری لازم را انجام می دهند.
وی اظهار داشت: نمایندگان در فرصتی مناسب با مراجعه به دفترنهاد مقام معظم رهبری می توانند درخواست های خود را مطرح کرده و درصورت امکان شرایط برایشان فراهم شود تا فعالیت ها را با کیفیت بهتر ارائه دهند.
حجت الاسلام و المسلمین علی سالمی افزود: در جهت پیشبرد برنامه راهبردی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در سال 95 نمایندگان تشکل ها، دانشجویان و... می توانند، به طور مشترک و یا جداگانه فعالیت و همکاری داشته باشند.
وی در ادامه بند هایی از برنامه راهبردی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در سال 95 را خواند./ق
 
خبرنگار و عکاس: فاطمه زمانی


کلمات کلیدی
تهیه کننده:

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *