محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

نشست اصلاح روش های بازاریابی دوره دکتری عمومی در پردیس بین الملل دانشکده دندانپزشکی برگزار شد

دکتر امیر حسین معماری، مدیر توسعه امور بین الملل دانشگاه، ضمن تاکید بر ظرفیت های ارزشمند آموزشی در پردیس بین الملل دانشکده دندانپزشکی به نیاز اصلاح نحوه بازاریابی در این حوزه با هدف بهرمندی حداکثری از این ظرفیت ها اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، نشست اصلاح روش های بازاريابي در دوره کتری عمومی پردیس بین الملل دندانپزشکی با حضور دکتر امیر حسین معماری مدیر توسعه امور بین الملل دانشگاه، دکتر  کیانوش کيايي معاون اداری مالی پردیس بین الملل، دکتر غزاله بنی ابراهیمی معاون آموزشی، دکترارغوان  تنکابنی، و دکتر پویان امینی شکیب معاون بین الملل دانشکده دندانپزشکی 16 آذر 98 در پردیس دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.
در این جلسه دکتر معماری ضمن تاکید بر ظرفیت های ارزشمند آموزشی در پردیس بین الملل دانشکده دندانپزشکی بر نیاز اصلاح نحوه بازاریابی در این حوزه با هدف بهرمندی حداکثری از این ظرفیت ها اشاره کرد.
وی افزود: هدف از تیم تحقیق و توسعه، نیاز سنجی بازار، تعیین اعتبار داخلی، شناسایی Market Place دانست و گفت: باید بسته اختصاصی شامل دوره های بدون مدرک و ارائه دوره با کمترین قیمت را آماده سازی کنیم.
همچنین دکتر کيايي در مورد ظرفیت و محدودیت های پردیس بین الملل در فراهم کردن امکانات آموزشی برای دانشجویان خارجی توضیحاتی ارائه کرد.
در ادامه دکتر بنی ابراهیمی تعداد و ملیت دانشجویان بین الملل در حال تحصیل در پردیس بین الملل را شرح داد.
همچنین دکتر امینی شکیب با تاکید بر دیدگاهای مثبت تیم بازدید کننده اروپایی در مورد عملکرد پردیس بین الملل، شاخصه مهم مطرح شده توسط این گروه را وجود امکانات قابل توجه برای درمان بیماران به تعداد زیاد برای دانشجویان دکتری عمومی عنوان کرد.
در پایان حضار در مورد مسائل فوق به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
خبرنگار: حمیده ایزدی

 

کلمات کلیدی
تهیه کننده: