محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

نشست دکتر سعید عسگری در جلسه شورای آموزشی دانشکده دندانپزشکی

دکترعسگری در جلسه شورای آموزشی، دانشکده دندانپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی تهران را دانشگاه پیشرو در سطح کشور دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، جلسه شورای آموزش دانشکده دندانپزشکی با حضور دکتر سعیدعسگری، دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت درمان وآموزش کشور، 2 آذر 94 در اتاق شورای دانشکده برگزار شد.
دکتر محمد بیات رئیس دانشکده با اشاره به فعالیت ها و خدماتی که در دانشکده و مراکز دیگر توسط اساتید ارائه می شود گفت: در حال حاضر برنامه طرح تحول نظام سلامت دهان مدارس منطقه 6 با همکاری گروه سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی و دانشجویان عمومی در حال اجراست.
دکتر عسگری اظهار داشت: فعالیت های 2 سال گذشته دندانپزشکی حاصل همت، خرد و تلاش جمعی اساتید کارآمد و توانمند دانشکده دندانپزشکی و تصمیمات آنها در کمیسیون ها، شوراها و کمیته های دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی بوده که اثر بخشی کم نظیری، در تاریخ دندانپزشکی کشور رقم زده است.
دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی در ادامه به برگزاری آزمون های دستیاری، دانشنامه تخصصی، آزمون ملی دانش آموختگان و... اشاره کرد و این دوره 2 ساله را، دوره درخشان و طلایی در برپایی آزمون ها دانست و افزود: ارتقاء سلامت دهان و دندان مردم و جامعه از مهمترین اهداف است.
دکتر عسگری به پاس همت و تلاش رئیس دانشکده، معاونین، مدیران گروه ها و اساتید دیگر در ارائه خدمات درمانی و آموزشی با کیفیت، قدردانی و تشکری ویژه کرد.
در پایان اعضاء حاضر در جلسه در راستای ارتقاء کیفیت خدمات درمانی مطالبی را بیان کردند.
توضیح اینکه در جلسات شورای آموزش که نخستین دوشنبه هر ماه برگزار می شود، رئیس دانشکده، معاونین و مدیران گروه ها حضور دارند و در آن مسائل آموزشی درمانی دانشجویان و بیماران مطرح شده و راهکارهای جهت رفع مشکلات و بهبود شرایط ارائه می شود./ق
خبرنگار و عکاس: فاطمه زمانی
کلمات کلیدی
تهیه کننده: