محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

نشست کارگروه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی دانشکده دندانپزشکی

دکتر منصوریان معاون مالی اداری دانشکده دندانپزشکی گفت: کسی که به عنوان مسئول در این سیستم خدمت می‌کند باید الگوی رفتار برای دیگر کارکنان باشد بنابراین باید مسئولیت‌پذیری در این زمینه افزایش یابد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، نشست صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی با حضور دکتر آرش منصوریان معاون اداری  و مالی، ندا خسروی رئیس امور اداری، دکتر مریم کیمیا مدیر درمان و رابطان کار گروه صیانت در گروه های آموزشی دانشکده آذر ماه 1400 در آمفی تئاتر 90 نفره برگزار شد.
در ابتدای این نشست رئیس امور اداری ضمن  قدردانی از زحمات سال گذشته اعضای کارگروه در کسب رتبه اول دانشگاه در طرح صیانت ازحریم امنیت عمومی وحقوق شهروندی بیان کرد: افزایش رضایتمندی شهروندان از اصلی ترین و مهمترین اهداف دانشکده است.
وی ضمن شرح شاخص های ارزشیابی گفت: رمز موفقیت در دستیابی به اهداف تعیین شده حمایت همه جانبه اعضا کارگروه و مسئولان است.
وی افزود: کسی که به عنوان مسئول در این سیستم خدمت می‌کند باید الگوی رفتار برای دیگر کارکنان باشد بنابراین باید مسئولیت‌پذیری در این زمینه افزایش یابد.
در انتها رابطان گروه های آموزشی مشکلات موجود در بخش را بیان کردند و در مورد راهکار های موجود به گفتگو و تبادل نظر پرداختند. 

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *