محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

همکاری علمی گروه رادیولوژی دهان، فک و صورت با دو کشور اروپایی

همکاری علمی گروه رادیولوژی دهان، فک و صورت با دو کشور اروپایی در دانشکده دندان پزشکی برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی، نشست صمیمانه همکاری علمی گروه را دیولوژی دهان، فک و صورت دانشکده دندان پزشکی با دکتر Ingrid Rozyle Kalinowska از کشور لهستان و دکترKeen Orhan از کشور ترکیه با حضور دکتر رکن رییس دانشکده و اعضای هیات علمی گروه رادیولوژی 4 بهمن ماه 97 در دانشکده دندان پزشکی برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر پویان امینی شکیب معاون بین الملل دانشکده، دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشکده دندان پزشکی را معرفی و شکل همکاری های بین المللی آنها را توضیح داد.
دکتر رکن رییس دانشکده دندان پزشکی ضمن خوشامد گویی به مهمانان به ظرفیت های همکاری بین المللی دانشکده اشاره و تاکید کرد از همکاری های بین المللی در زمینه های آموزشی و پژوهشی استقبال و علاقمند گسترش روابط با کشورهای دیگر است.
وی افزود: امیدواریم این همکاری ها به منظور بهره‌گیری بیشتر از امکانات مربوطه در زمینه پروژه‌های تحقیقاتی و برگزاری نشست های علمی ادامه یابد و برای اهداف عالیه دانشگاه گام های مهمی را برداریم.
در ادامه دکتر داریوش گودرزی پور مدیر گروه رادیولوژی دهان، فک و صورت ضمن توضیحاتی در باره گروه رادیولوژی تاکید کرد: فعالیت های بین المللی جز الویتهای گروه رادیولوژی قراردارد.
سپس دکتر باشی زاده معاون بین الملل گروه رادیولوژی جزییات زمینه های همکاری با این دو استاد را توضیح داد که مهم ترین آنها برگزاری سمپوزیوم مشترک در سال آینده و همچنین دعوت مجدد و حضور آنها در دانشکده دندان پزشکی برای برگزاری دوره های آموزشی برای دستیاران تخصصی است.
در پایان رئیس دانشکده دندانپزشکی ، ضمن انتصاب دکتر Ingrid Rozyle Kalinowska از کشور لهستان و دکترKeen Orhan از کشور ترکیه به عنوان استاد مدعوین (Visiting Professorship) با اعطای هدایایی ازاین دو استاد قدردانی کرد.
خبرنگار و عکاس: حمیده ایزدی
 
 
 
 
 
 
 
کلمات کلیدی
تهیه کننده: