محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

پیام رئیس نخستین سمینار علمی سلولهای بنیادی و دندانپزشکی بازساختی در بیماری دهان فک و صورت

دکتر محمد بیات، سمینار سلول های بنیادی و دندانپزشکی بازساختی در بیماری های دهان، فک و صورت را تلاشی برای برداشتن گام های موثر در دانش پزشکی دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، نخستین  سمینار علمی سلول های بنیادی و دندانپزشکی بازساختی در بیماری های دهان، فک و صورت 10 و 11 دی 94 در تالار شهید دکتر هدایت دانشکده دندانپزشکی برگزار می شود.
در پی برگزاری آن، چهارشنبه 9 دی 94 ، دکتر محمد بیات رئیس سمینار در پیامی چنین گفت:

 استادان ارجمند ،همکاران عزیز
هر روز افقهای جدیدی در علوم گشوده میشوند و سرعت پیشرفت آنها چنان زیاد است که گاهی از تصور انسان خارج است. بر همه ما فرض است که علاوه بر فعالیت های روزمره آموزشی،پژوهشی و درمانی که خود اهمیت فراوان دارد نگاه خود را از دورنمای دانش برنداشته و همواره تلاش نماییم در این مسیر پیشرو و روز آمد باشیم.
طی سال های اخیر علم مهندسی بافت و سلول درمانی مسیر های جدیدی را پیش پای دانش پزشکی باز کرده است که اتفاقا در حوزه بیماری های دهان ،فک و صورت و باز سازی های آن پیشتاز میباشد.و این مسئله خود ضرورت برداشتن قدمهای موثری را در این راه روشن میکند.
سمینار دو روزه سلول های بنیادی و دندانپزشکی بازساختی در بیماری های دهان ، فک و صورت تلاشی است در جهت پیشبرد این مهم و ادامه راه عزیزانی است که در گذشته در کشور ما فعالیت نموده اند.
در اینجا از همه تلاش گران این عرصه بخصوص ستاد سلولهای بنیادی معاونت محترم فناوری های ریاست جمهوری، آقای دکتر حمیدیه و سرکار خانم دکتر بهرامی کمال تشکر را دارم./ق
دکتر محمد بیات

خبرنگار و عکاس: فاطمه زمانی    
 

 
کلمات کلیدی
تهیه کننده:

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *