محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

گفتگو با دبیرعلمی و اجرایی همایش علمی لابراتواری پروتزهای دندانی در دانشکده دندانپزشکی

دکتر سیما شهابی، دبیر علمی و اجرایی تفاوت بارز این همایش را حضور مشترک تمام انجمن های مرتبط و دانشکده های دندانپزشکی سراسرکشور دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، پس از برگزاری شاخه ایرانی کنگرهIADR (Iranian Division Of International Association For Dental Research) 23 و 24 دسامر 2015، اکنون درحال برگزاری همایش علمی لابراتواری پروتزهای دندانی با عنوان لابراتوار توانمند، درمان موفق هستیم. به این منظور با دبیر علمی و اجرایی همایش دکتر سیما شهابی متخصص مواد دندانی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به گفتگو نشستیم.

- هدف از برگزاری همایش علمی عملی لابراتوار توانمند، درمان موفق چه بود؟
درحقیقیت این همایش پاره ای از یازدهمین کنگره بین المللی IADR است که راهی برای ارتباط و تعاملات بیشتر میان جامعه دندانپزشکان و کارشناسان پروتزهای دندانی با هدف آشنایی با مشکلات لابراتواری و بررسی راهکارها و درنهایت دستیابی به درمان موفق است.

- رئیس و مسئولین برگزار کننده همایش رابرای آشنایی بیشتر مخاطبان معرفی کنید.
دکتر محمدرضا خامی، معاون بین الملل دانشکده رئیس همایش و بنده به عنوان دبیر علمی و اجرایی با مشارکت انجمن های دندانپزشکی مرتبط و حمایت های شرکت دیبا طب پارس برای نخستین بار مسیری را در جهت ارتباط بیشتر متخصصین و کارشناسان پروتزهای دندانی  هموار کردیم.

- روزها و نحوه برگزاری، زمانبندی و نحوه ثبت نام شرکت کنندگان به چه صورت بود؟
همایش سه روزه علمی لابراتواری پروتزهای دندانی با امتیاز بازآموزی از 28 تا30 بهمن 94، چهارشنبه 8:30 صبح با مراسم افتتاحیه آغاز و تا جمعه ساعت 13 ادامه خواهد داشت. زمان بندی نیز مطابق برنامه پانل ها برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از 8:30 تا 17 و جمعه از 9 تا 12:30  در سالن شهید دکتر احمد هدایت و آمفی تئاتر 90 نفره دانشکده برگزار می شود.
دبیرخانه اصلی ستاد برگزار کننده همایش، شرکت دیبا طب پارس نیز مطابق با برنامه های ثبت نامی و وبسایت hamayesh.prodentalmag.com ثبت نام شرکت کنندگان را به خوبی انجام داد.

- مدیران پانل ها و سخنرانان متخصص در روزهای برگزاری همایش را برای اشنایی بیشتر معرفی کنید؟
دکتر اکبر فاضل، دکترعباس منزوی، دکتر عزت ا... جلالیان، دکتر علیرضا کشواد مدیران پانل چهارشنبه 28 بهمن دکتر سوسن میرمحمدرضایی، دکتر عطیه عطری و دکتر سکینه نیکزاد مدیران پانل پنجشنبه 29 بهمن دکترحسن درریز، دکتر حسینعلی ماهگلی، دکتر سمیه نیکان، دکتر تبسم هوشمند، دکتر طاهره سادات جعفرزاده کاشی مدیران پانل در آخرین روز برگزاری همایش هستند.
از سخنرانان برجسته نیز دکتر مسعود اجلالی، دکتر سیمین دخت زراتی، دکتر ابوالحسن ابوالحسنی، دکتررضا افتخار آشتیان، دکتر فرهاد شفیعی، دکتر مرتضی بنکدارچیان و دکتر مهدی بنائیان، احسان حماده آرا زرگریان، و در بخش کارگاهی کارشناسان با تجربه پروتزهای دندانی، مطابق برنامه به طورعملی و با پخش همزمان راهکارهای بهتری برای پروسه های لابراتواری در آمفی تئاتر90 نفره دانشکده آموزش دادند.

- سخن پایانی؟
حضور پرشور و استقبال شدید شرکت کنندگان اعم از اساتید، متخصصین و کارشناسان پروتزهای دندانی، مسئولین لابراتوارهای مربوطه، دانشجویان و... از سراسر کشور نشان بارزی از اهمیت برگزاری همایش است.
از اینکه این همایش راهگشای مسیر تعاملات و ارتباطات بیشتر متخصصین و کارشناسان پروتزهای دندانی است خرسندم و امیدوارم در سالهای آینده با پشتکار بیشتر و هدفمندتر شاهد برگزاری این همایش ها باشیم./ق


خبرنگار و عکاس: فاطمه زمانی

کلمات کلیدی
تهیه کننده:

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *