محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

گفتگو با دبیر اجرایی نخستین سمینار بین المللی سلولهای بنیادی و دندانپزشکی بازساختی در بیماریهای دهان فک و صورت

دکتر سید علیرضا پرهیز حضور رایگان دانشجویان و دستیاران تخصصی را در سمینار علمی 2 روزه سلولهای بنیادی، نوید داد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، نخستین سمینار بین المللی سلولهای بنیادی و دندانپزشکی بازساختی در بیماریهای دهان فک و صورت با امتیاز بازآموزی، پنجشنبه و جمعه 10 و 11 دی 94 برگزار می شود.
دکتر سید علیرضا پرهیز عضو هیات علمی جراحی دهان فک و صورت و دبیراجرایی سمینار، با اشاره به استقبال و علاقه دانشجویان برای شرکت در سمینار علمی سلولهای بنیادی و دندانپزشکی بازساختی در بیماریهای دهان فک و صورت، گفت: در نشستی با حضور رئیس کنگره دکتر محمد بیات، دبیر علمی دکتر نغمه بهرامی و دبیر اجرایی دکتر امیر جلال عباسی ،تصمیم گرفته شد دانشجویان و دستیاران تخصصی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران بتوانند به طور رایگان در این سمینار شرکت کنند.
وی بیان کرد: سمینار علمی  2 روزه، پنجشنبه و جمعه 10 و 11 دی 94 با حضور پروفسور رابرت هیل از لندن، روسای و اساتید مراکز تحقیقات،کانسر، دانشکده های علوم پزشکی و دندانپزشکی تهران و شهرستان ها، بیمارستان ها، مراکز رویان، بن یاخته، دستیاران تخصصی، دندانپزشکی عمومی و... در آمفی تئاتر دکتر هدایت دانشکده برگزار می شود.
دبیر اجرایی با اشاره به اینکه علم مهندسی بافت و سلول بنیادی درحیطه پزشکی بازساختی در حال رشد و در دندانپزشکی قابل مشاهده است، افزود: نکته اصلی و مهم، ایجاد پیشرفت و به عبارتی تولید علم در این زمینه است که ما را به تبادل دانش و به روز رسانی اطلاعات با سطح جهانی و مجامع علمی وادار می کند.
دکتر پرهیز گفت: بهترین محل تبادل علم در برگزاری سمینار ها و کنگره  ها و ایجاد بستر مناسب در پیشرفت آن، مراکز علمی و آموزشی دانشگاهی است.که دانشکده دندانپزشکی و مرکز تحقیقات جراحی های فک و صورت دانشگاه علوم پزشکی تهران برای ارتقاء سطح علمی دندانپزشکان و متخصصین نخستین سمینار سلولهای بنیادی در دندانپزشکی را برگزار می کند.

خبرنگار و عکاس: فاطمه زمانی

کلمات کلیدی
تهیه کننده: