محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

گفتگو با دبیر بورد تخصصی گروه اندو دانتیکس در دانشکده دندانپزشکی

روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی با دکتر هنگامه اشراف دبیر بورد تخصصی گروه اندو دانتیکس در سی و پنجمین آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، سی و پنجمین آزمون بورد تخصصی دندانپزشکی روز دوشنبه چهارم شهریور 98 آغاز شد و تا هفتم شهریور ادامه دارد. دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هماهنگی های لازم هر ساله این آزمون را برگزارکرده است، این آزمون امسال نیز مانند سالهای گذشته در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.
دکتر هنگامه اشراف دبیر آزمون بورد رشته اندودانتیکس به تشریح چگونگی برگزاری آزمون شفاهی پرداخت و گفت: در آزمون بورد شفاهی در رشته اندودانتیکس 50 داوطلب حضور دارد که در دو مرحله انجام میشود، مرحله اول به صورت  case presentation است و در مرحله بعد امتحان اسلاید و آسکی برگزار میشود.
در ادامه دکتر اشراف در ادامه به اهمیت نمره فعالیتهای پژوهشی تا سقف 10 نمره اشاره کرد و افزود: استادان با دقت فراوان فعالیتهای پژوهشی دستیاران را نیز بررسی کردند و به آنها نمره دادند.
وی ضمن اشاره به این که آزمون کتبی بورد تخصصی امسال با سالهای گذشته متفاوت بوده بیان کرد: امسال برای اولین بار طراحی سوالات به صورت الکترونیکی بوده و طراحان از اساتید سراسر کشور بودند. امیدوارم کمی و کاستی ها به تدریج برطرف شود.

خبرنگار و عکاس: حمیده ایزدی

 

 

 

کلمات کلیدی
تهیه کننده: