محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

گفتگو با دکتر سپیده مختاری دارای رتبه اول کشوری در بخش ترتیل

دکترسپیده مختاری از دانشکده دندانپزشکی موفق به کسب رتبه اول در بخش ترتیل بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشورشد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، در گردهمایی فعالان قرآنی دانشگاه که شنبه 4 اسفند 97 با حضور دکتر عباسعلی کریمی رئیس دانشگاه، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین دکتر عیسی زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین افتخاری مسئول مرکز قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دکتر رستمیان معاون فرهنگی دانشگاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفاری معاون نهاد دانشگاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملک محمدی مسئول مرکز فرهنگی قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی تهران، جمعی از مدیران و مسئولین دانشگاه برگزار شد؛ از فعالان قرآنی و برگزیدگان بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تقدیر شد. 
به این منظور به گفتگو با دکتر سپیده مختاری میپردازیم:
با سلام سپیده مختاری عضو هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی هستم در سال ۱۳۷۸ با رتبه ۶۶ کنکور سراسری وارد رشته دندانپزشکی علوم پزشکی تهران شدم.
فعالیت‌های قرآنی من از دوران دبستان آغاز شد و پس از آن هم در دوره راهنمایی دبیرستان و دانشگاه رتبه های متعدد اول تا سوم کشوری را در زمینه قرائت و تفسیر قرآن کریم به لطف پروردگار کسب کردمپس از شروع به اشتغال به عنوان عضو هیئت علمی از سال ۹۱ با وجود مشغله کاری فراوان سعی کردم فعالیت ها را در زمینه های قرانی ادامه دهم، در سال ۹۴ به لطف الهی رتبه اول رشته معارف را در مسابقات قرآنی کشور اوقاف کسب کردم. آشنایی با قرآن از همان دوران دبستان اثر بسیار عمیقی در زندگی من داشت و نگرش من رو نسبت به زندگی تغییرداد.
توصیه من به دانشجویان عزیز که از صمیم قلب دوستشان دارم این است که بهترین زمان برای انجام هر کاری دوران دانشجویی است، من تقریبا تمام اوقات فراغتم را در دوران دندانپزشک عمومی به مطالعات مذهبی اختصاص دادم و بعد از آن دیگر چنین فرصتی نه در دوران دستیاری و نه در دوران اشتغال به عنوان عضو هیئت علمی برایم فراهم نشد. من تمام اندوخته‌های ناچیز مذهبی ام را مدیون مطالعات دوران دانشجویی می‌دانم لذا دانشجویان عزیز اگر می‌خواهم فعالیت‌های فوق برنامه را در زمینه‌ ای داشته باشند، بهترین زمان انجام آن در همین دوران است.
ان شالله خدای متعال همه ما را در راه رسیدن به کمال و معرفت یاری رساند ممنون از وقتی که در اختیارم قرار دادید، سپاسگزارم.
توضیح این که دکتر سپیده مختاری در بخش استادان رتبه اول ترتیل از دانشکده دندانپزشکی در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور را کسب کرده است.
عکاس: حمیده ایزدی

کلمات کلیدی
تهیه کننده: