محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

گفتگو با دکتر محمد بیات دبیر هیات هفت نفره منتخب وزیر و رئیس دانشکده دندانپزشکی

روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي تهران: موفقيت و سربلندي شركت كنندگان، دبيران و اعضاء هيات علمي در 31 امين آزمون دانشنامه تخصصي دندانپزشكي، آرزوي قلبي و ارزشمندترين هدف ماست.

 به گزارش روابط عمومي دانشكده دندانپزشكي: دكتر بيات عضو هيات هفت نفره منتخب وزير و رئيس دانشكده، پنجشنبه 22 مرداد 94 به برگزاري همزمان آزمون دانشنامه تخصصي دندانپزشكي و آزمون ارتقاء دستياران در ساختمان هاي پرديس 1 و 2 دانشكده دندانپزشكي دانشگاه علوم پزشكي تهران اشاره كرد.
دبير هيات هفت نفره منتخب وزير تجربيات و مستندات سالهاي گذشته را راهي براي ارتقا و بهبود برگزاري آزمون در سال جاري خواند و افزود: دكتر سيامك يعقوبي عضو هيات علمي ارزشمند و دبير آزمون همراه با مسئولين تيم اجرايي، حفاظت و امنيت قصد در برپايي هرچه بهتر 31 امين آزمون دانشنامه تخصصي دانشكده دندانپزشكي دارند.
وي با اشاره به شيوه جديد طراحي سئوالات به صورت الكترونيك و با استفاده از نرم افزار خاص گفت: تا كنون 3 دوره كارگاه پيشرفته طراحي سئوالات با همكاري دبيرخانه و دبيران رشته هاي مختلف دندانپزشكي از سراسر ايران در دانشكده برگزار شده است و دبيران موظف به تهيه Blue Print هاي مربوطه و نهادينه شدن آزمون OSCE شدند.
دكتر بيات هدف از برگزاري كارگاه ها را گامي بزرگ براي اجراي عدالت و سنجش مهارت هاي علمي، عملي و ارزيابي با بالاترين ميزان دقت، صحت و سلامت دانست.
رئيس دانشكده مسئوليت برنامه ريزي و اجرا 31 امين آزمون دانشنامه تخصصي دندانپزشكي را مسئولت خطيري دانست و افزود: نسبت به سال گذشته شركت كنندگان آزمون دانشنامه بيش از 100 نفر افزايش يافته و همزمان دومين آزمون ارتقاء متمركز دستياران تخصصي دوشنبه 16 شهريور 94 در ساختمان پرديس 1 دانشكده دندانپزشكي برگزار خواهد شد.
وي در ادامه گفت: دانشكده دندانپزشكي سعي دارد با برنامه ريزي دقيق و صحيح در بهترين شرايط به لحاظ فضاي فيزيكي، زمانبندي، تسهيلات و امكانات در برگزاري هرچه بهتر اين دو آزمون شرايط را فراهم آورد.
خبر و عكس: فاطمه زماني
کلمات کلیدی
تهیه کننده: