محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

گفتگو با دکتر پویان امینی شکیب معاون بین الملل و عضو هیات علمی دانشکده دندانپزشکی

معاون بین الملل دانشکده دندانپزشکی مهمترین اقدامات سال 97 را بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، دکتر پویان امینی شکیب در سال 96 به سمت معاون بین الملل دانشکده منصوب شد و در سال 1397 به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.
وی مهمترین اقدامات انجام شده در سال 97 را برشمرد و گفت: مجوز وزارت بهداشت برای مدرک Bachelor of Dental Sciences را کسب و دوره های کوتاه مدت(Non-degree) را طراحی و کمیته های دانشجویی در معاونت بین الملل راه اندازی کردیم.
همچنین دکتر امینی شکیب در ادامه گفت: در سال 97 میزبان 9 کشورخارجی بودیم که از دانشکده بازدید کردند به طور مثال بازدید معاون سفیر سوییس، بازدید دو استاد از لهستان و ترکیه، بازدید سفیر کشور ارمنستان، بازدید رییس و معاونین دانشکده دندانپزشکی مستنصریه عراق و... .
وی افزود: در سال جاری 4 استاد بین المللی به اساتید مدعو دانشکده اضافه شدند.
معاون بین الملل دانشکده در ادامه به همایش های علمی دارای مدعوین خارجی که در سال 97 برگزار شده اشاره کرد و جزییات آن را بیان کرد و افزود: سمپوزیوم بازسازی پالپ گروه اندودانتیکس با حضور دکترKerstin Galler از کشور آلمان در مرداد ماه، سمپوزیوم آسیب شناسی در آذر ماه و سمپوزیوم دو روزه با دانشگاه آلتینباش ترکیه در استانبول آذر ماه برگزار شد.
دکتر پویان امینی شکیب در آستانه سال 98 با تبریک سال نو و آرزوی سالی سرشار از برکت، چنین بیان کرد: بازدید تیم ADEE از دانشکده، بازبینی دوره های تخصصی و فوق تخصصی برای دانشجویان بین الملل و برگزاری همایش مشترک دانشگاه علوم پزشکی تهران با دانشگاه های کشور از برنامه های سال آینده معاونت بین الملل دانشکده است.
تنظیم کننده و عکاس: حمیده ایزدی
کلمات کلیدی
تهیه کننده: