محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

گفت‌‌وگو با دبیرکانون دانشجویی قرآن و عترت

مدتی است گفت و گوی صمیمانه با کانون‌ها و تشکل‌‌های دانشجویی در دستور کار واحد روابط عمومی دانشکده دندان‌پزشکی قرارگرفته است و در همین راستا گفت‌‌وگو با کانون دانشجویی قرآن و عترت را در این خبر خواهید خواند.

 

1- از چه سالی کانون فعالیت خود را شروع کرده است؟  از سال 1393

2- فعالیت‌های کانون در چه زمینه هایی می باشد و شرح وظایف کانون چیست؟فعالیت‌های کانون قرآن و عترت شامل برنامه های قرآنی برای آشنایی بیشتر دانشجویان همانند نمایشگاه بزرگ علم و قرآن که امسال در دانشکده و با حضور مسئولان محترم دانشگاه برگزار شد. هم‌چنین از فعالیت‌های دیگر می‌توان به سه شنبه‌های مهدوی اشاره کرد که هدف آن یادآوری یاد امام زمان و آموزه های کوچکی که در هر هفته داریم می باشد . برنامه های دیگر همچون ایستگاه های غربالگری در مراسمات مذهبی در اعیادمختلف را شامل می شود.

3- هدف از تشکیل این کانون چه بوده است؟ آشنایی بیشتردانشجویان با قرآن به عنوان کتاب آسمانی ما مسلمان ها و اهل بیت پیامبر را داردو همچنین نشان دادن وجهه ی زیبایی از دین به دانشجویان و سایر اعضای دانشکده.

4- این کانون به چند درصد از اهداف خود رسیده است؟بیشتر اهداف کانون شکر خدا محقق شده است.

5- حضور کانون در فضای دانشگاهی چه تاثیری داشته است؟  باعث آگاهی و فعالیت بیشتردانشجویان در زمینه ها و ابعاد مختلف شده و باعث می شود کمی هم که شده از فضای درس و کلاس خارج شوند و توجهی به دنیای اطراف خودداشته باشند.

6- سخن پایانی ؟  فرا رسیدن سال نو را با آرزوی سالی سرشار از شادی و  برکت تبریک می گویم.

کلمات کلیدی
تهیه کننده: