محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

گفت و گو با دکتر مینا طاهری رتبه برتر دانشنامه تخصصی رشته پریودانتیکس

در آستانه نوروز 98 به گفتگو با نفر برتر دانشنامه تخصصی رشته پریودانتیکس نشستیم.

ضمن تبریک این موفقیت، خودتان را معرفی بفرمائید و احساس شما از این موفقیت که کسب کرده‌اید چیست؟
با تشکر. دکتر مینا طاهری. از گروه پریودنتولوژی. خداوند را شاکرم. بسیار خوشحالم که دوره‌ی دستیاری با نتیجه‌ی خوبی به پایان رسید.

 اقدامات و کارهای انجام شده  جهت پیشرفت در این زمینه رو بفرمائید؟
برای اینکه در دوره رزیدنتی توانایی مطالعه و مرور تمام رفرنس‌ها را داشته باشم، زمان‌بندی انجام دادم. در واحدهای عملی مطابق با برنامه‌ها و کوریکولوم طراحی شده برای بخش پیش رفتم و سعی کردم از محیط بسیار خوب دانشگاه با اساتید توانمند و کیس‌های متعدد و متنوع حداکثر استفاده را ببرم. بهره بردن از تجارب و علم اساتید بزرگوار، و نیز تجربه‌ی نگرش‌های مختلف درمانی با کمک ایشان از افتخارات من در دانشگاه تهران بود.

توصیه شما برای دستیاران دیگر برای موفقیت در آزمون بورد چیست؟
از ابتدای دوره رزیدنتی برای مطالعه‌ی اصل رفرنس‌ها، و همچنین پژوهش و سرچ‌های لازم به منظور توانمندسازی هرچه بیشتر خودشان در زمینه‌های تئوری و عملی برنامه‌ریزی کنند.

این موفقیت را حاصل چه چیزهایی می دانید و چه کسانی را در موفقیت خود سهیم می دانید؟
از لطف و یاری خداوند بینهایت سپاسگزارم. از خانواده‌ عزیزم برای فراهم کردن محیط مناسب برای امکان رشد و تحصیل تشکر می‌کنم. همچنین قدردان تک‌تک اساتید بزرگ و ارجمندم در دانشگاه علوم پزشکی تهران هستم که در نشان دادن شیوه‌ صحیح علم‌آموزی، و برای کسب موفقیت در این آزمون از هیچ لطفی مضایقه نکردند.

برنامه اینده کاری شما چیست؟
با یاری خداوند حضور و تدریس در محیط دانشگاه. کسب تجربه‌ی بیشتر در مهارت‌های عملی در محیط فراهم شده توسط دانشگاه. و نیز پژوهش به منظور ارتقای علمی خودم و در مسیر پیشرفت حوزه‌ی کاری‌ام.

 6- چه خواسته‌ای از اساتید و مسئولان دانشگاه دارید؟
ضمن قدردانی از تمام زحمات و برنامه‌ریزی‌های ایشان، خواهشمندم در جهت تنظیم کوریکولوم، به شیوه‌ای که خصوصاً دروس علوم پایه برای رشته‌ی پریودنتولوژی کاربردی شود، و نیز آموزش‌های بین بخشی خصوصاً با بخش‌های اندو و پروتز برای این گروه بیشتر شود، اقدام فرمایند. همچینن برای هر ورودی برنامه‌ریزی دقیق و واجب‌الاجراتری برای مرور رفرنس‌های آزمون بورد صورت گیرد.

با تشکر از وقتی که در اختیار ما قرار دادید.

کلمات کلیدی
تهیه کننده: