محتوای خبری دانشکده طب ایرانی

بازدید استادان داروسازی دانشگاه لیوبلیانا کشور اسلوونی از دانشکده طب ایرانی

در جلسه مشترک استادان دانشگاه لیوبلیانا با گروه داروسازی سنتی دانشکده طب ایرانی پیرامون همکاری های مشترک گفتگو شد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی، پروفسور بروت اشتروکل، مدیر گروه بایوتکنیک و پروفسور سامو کرفت، مدیر گروه بایولوژی دارویی دانشکده داروسازی دانشگاه لیوبلیانا اسلوونی، روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه ۹۸ با حضور در دانشکده طب ایرانی، نشست مشترکی با گروه داروسازی سنتی این دانشکده داشتند و درمورد پتانسیل های علمی مشترک بحث و گفتگو کردند.
در ابتدای این نشست دکتر آرمان زرگران، معاون بین الملل دانشکده طب ایرانی پیرامون پیشینه، ساختار و فعالیت های دانشکده توضیحاتی ارائه کرد.
در ادامه دکتر روجا رحیمی، مدیر گروه داروسازی سنتی و معاون پژوهشی دانشکده طب ایرانی در مورد گروه داروسازی سنتی و پتانسیل های پژوهشی و آموزشی این گروه صحبت کرد
در این نشست که دکتر ابراهیمی، عضو هیأت علمی گروه شیمی دارویی دانشکده داروسازی، دکتر ثقفی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و تعدادی از دستیاران گروه داروسازی سنتی نیز حضور داشتند، ظرفیت های دو دانشگاه در حوزه داروسازی سنتی و فرآورده های طبیعی معرفی شد و دو طرف بر انجام پروژه های تحقیقاتی مشترک و تبادل دانشجو توافق کردند.
میهمانان این نشست، در پایان از آزمایشگاه داروسازی سنتی، کتابخانه و داروخانه ساختمان احمدیه دانشکده طب ایرانی نیز بازدید کردند.
دکتر زرگران در پایان این نشست، از آغاز همکاری های مشترک و عملیاتی شدن توافق های به عمل آمده در آینده نزدیک خبر داد.
خبرنگار: خاطره فهیمی
عکاس: اشکان نورکامی

خاطره  فهیمی
تهیه کننده:

خاطره فهیمی