محتوای خبری دانشکده طب ایرانی

بازدید تیم ارزیابی عملکرد اداری و مالی از دانشکده طب سنتی

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران: عملکرد سال گذشته واحدهای اداری و مالی دانشکده طب سنتی مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده طب سنتی، تیم ارزیابی عملکرد اداری و مالی دانشگاه در راستای اجرای برنامه ارزیابی عملکرد معاونت توسعه و برنامه ریزی منابع، روز یکشنبه اول شهریورماه از دانشکده طب سنتی بازدید کردند.
در ابتدای این بازدید تیم مذکور به سرپرستی مهندس ارسیلو مدیر نظارت و توسعه امورعمومی دانشگاه، نشستی با حضور دهقان مشاوراجرایی ریاست دانشکده طب سنتی و کارشناسان حوزه های مرتبط با امور اداری، مالی و پشتیبانی دانشکده طب سنتی داشتند.
رمضانی معاون مدیریت امور حقوقی دانشگاه، با بیان این مطلب که هدف از این بازدید ارزیابی و بررسی نحوه عملکرد واحدهای تابعه در ابعاد مختلف است، تصریح کرد: در این بازدید فعالیتهای دانشکده از بعد نظارتی و براساس الگوهای تعریف شده بررسی می گردد و مستندات مرتبط با مباحث حقوقی و قراردادها، امورفنی، بودجه و مالی و کارگزینی مورد ارزیابی قرار می گیرد و درصورت نیاز، به منظور بهبود عملکرد پیشنهاداتی ارائه خواهد شد.
در ادامه جلسه دهقان مشاوراجرایی ریاست دانشکده طب سنتی ضمن خوشامدگویی و تبریک فرارسیدن روز پزشک و زادروز حکیم بوعلی سینا، درخصوص پیشینه تأسیس دانشکده طب سنتی، رشته های رسمی این دانشکده، اعضای هیأت علمی، دانشجویان، کارکنان دانشکده و همچنین وضعیت ساختمان ها و درمانگاه های دانشکده توضیحاتی ارائه کرد.
مشاور اجرایی ریاست دانشکده طب سنتی با تکیه بر برنامه چهارساله دانشکده طب سنتی، موضوعیت و اولویت دانشکده را احیاء و ارتقای مکتب طب ایرانی براساس منابع مکتوب و موجود عنوان کرد و افزود: نگاه دانشکده طب سنتی نگاه تلفیقی آکادمیک و بالینی است و تفکیک مرزهای طب ایرانی ناب و قابل استناد و حرکت به سوی طب تلفیقی یا فراگیر از رویکردهای اصلی این دانشکده است.
ایشان همچنین ارتقاء اخلاق سازمانی، ایجاد انضباط کاری و افزایش بهره وری نیروی انسانی را از مهم ترین برنامه های اجرایی دانشکده طب سنتی در حوزه پشتیبانی برشمرد.
در ادامه مشاور اجرایی ریاست دانشکده اهم برنامه های حوزه پشتیبانی دانشکده را متذکر شد و گزارش اقدامات صورت گرفته در راستای سیاست های تعریف شده در شش ماهه دوم سال 1393 را ارائه کرد.
پس از این نشست کارشناسان تیم ارزیابی با کارشناسان مرتبط در حوزه های اداری، مالی و پشتیبانی به بررسی مستندات عملکردی دانشکده پرداختند.

خبرنگار: خاطره فهیمی

عکس: اشکان نورکامی

کلمات کلیدی
خاطره  فهیمی
تهیه کننده:

خاطره فهیمی