محتوای خبری دانشکده طب ایرانی

بازدید سفیر بنگلادش از دانشکده طب ایرانی

در دیدار سفیر بنگلادش از دانشکده طب ایرانی، زمینه همکاری های مشترک بررسی شد.

بازدید سفیر بنگلادش از دانشکده طب ایرانی

به گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی، گوسال اعظم سارکار،سفیر کشور بنگلادش در ایران، روز 26 بهمن ماه 98 با دکتر حسین رضایی زاده، رئیس دانشکده طب ایرانی دیدار کرد.

در این دیدار که با حضور دکتر آرمان زرگران، معاون بین الملل دانشکده طب ایرانی و در محل ساختمان احمدیه دانشکده برگزار شد، دو طرف پیرامون گسترش همکاری های علمی و پژوهشی به گفتگو نشستند.

سارکار با تأکید بر وجود مشابهت های گسترده در حوزه های فرهنگی، هنری، آموزشی بین کشورهای مسلمان آسیایی، گفت: فرصت های زیادی برای همکاری های مشترک بنگلادش و ایران درعرصه های مختلف علمی، تحقیقاتی، فناوری و پژوهشی وجود دارد و ما علاقه مند هستیم که روابط دو کشور را گسترش دهیم. در زمینه مبادلات آموزشی می توانیم فرصت های بسیاری فراهم کنیم که دانشجویان ایرانی به بنگلادش بیایند و دانشجویان بنگلادشی در ایران، آموزش ببینند. به ویژه در زمینه طب سنتی می توانیم همکاری های علمی و پژوهشی گسترده ای داشته باشیم.

دکتر رضایی زاده در این دیدار با تأکید بر این مطلب که دانشکده طب ایرانی از برقراری همکاری های مشترک علمی با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی بنگلادش استقبال می کند، ایجاد زمینه های همکاری مشترک پژوهشی با انستیتو طب یونانی بنگلادش را به عنوان بخشی از این همکاری ها پیشنهاد کرد.

در ادامه دکتر زرگران، چگونگی برقراری این همکاری ها و روند اجرایی آن را شرح داد.

در پایان این نشست، سفیر بنگلادش از قسمت های مختلف ساختمان احمدیه دانشکده طب ایرانی، شامل کتابخانه، آزمایشگاه، سلامتکده و داروخانه بازدید کرد.

 

خاطره  فهیمی
تهیه کننده:

خاطره فهیمی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *