محتوای خبری دانشکده طب ایرانی

بازدید معاون وزیر آیوش (طب سنتی) هند از دانشکده طب ایرانی

وزارت آیوش هند و دانشکده طب ایرانی بر برقراری همکاری های مشترک و عقد تفاهم نامه به توافق رسیدند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی، دکتر کوتچا، معاون وزیر آیوش (طب سنتی) هند به همراه دکتر خان، مدیر کل مرکز پژوهش های طب یونانی وزارت آیوش و جمعی از مسئولان سفارت هند در ایران، روز سه شنبه 29 آبان ماه 97 از دانشکده طب ایرانی و سلامتکده های احمدیه و طوبی بازدید کردند.
در ابتدای این بازدید، نشستی مشترک با حضور معاونان دانشکده طب ایرانی برگزار شد که دو طرف بر سر عقد تفاهم نامه ای میان دانشکده و مرکز پژوهش های طب یونانی به توافق رسیدند. در این راستا متن پیش نویس این تفاهم نامه نگاشته شد که در حال نهایی شدن است.
دکتر زرگران، معاون بین الملل دانشکده طب ایرانی همچنین از توافق بر راه اندازی کرسی طب سنتی هند با حمایت و هزینه دولت هند در دانشکده طب ایرانی خبر داد که می تواند رابط فعالیت های مشترک دو طرف ایرانی و هندی در برنامه های مورد توافق آتی باشد.
تبادل استاد و دانشجو، برگزاری کنفرانس های علمی مشترک، طراحی پژوهش های علمی مشترک و استفاده متقابل از ظرفیت های علمی دو طرف در چاپ مجلات در قالب هیأت تحریریه و داور، از جمله توافق های صورت گرفته برای طراحی تفاهم نامه و نقشه راه برنامه های مشترک دو طرف به شمار می رود.
خبر: خاطره فهیمی
عکس: اشکان نورکامی

خاطره  فهیمی
تهیه کننده:

خاطره فهیمی