محتوای خبری دانشکده طب ایرانی

برگزاری جلسه ارائه گزارش عملکرد سلامتکده های دانشکده طب ایرانی

در جلسه ارائه گزارش عملکرد سلامتکده ها، از زحمات کارکنان سلامتکده های احمدیه و خارک تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی، جلسه ارائه گزارش عملکرد سلامتکده های طب ایرانی با حضور دکتر حسین رضایی زاده، رئیس دانشکده، دکتر ملیحه تبرایی، سرپرست سلامتکده های دانشکده و کارکنان سلامتکده های احمدیه و خارک، روز دوشنبه 14 بهمن ماه 1398، در ساختمان احمدیه برگزار شد.
در ابتدای جلسه، دکتر تبرایی گزارش عملکرد فعالیت ها و خدمات سلامتکده های دانشکده طب ایرانی را در سال 98 و در مقایسه با سال 97 ارائه کرد. 
ارتقاء کیفیت خدمات درمانی با راه اندازی خدمات جدید و افزایش متخصصان، اصلاح نظام خدمات مدیریتی، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی بیماران، اجرای طرح آموزش خودمراقبتی براساس طب ایرانی برای مراجعه کنندگان، گسترش همکاری با آموزش و بهره گیری از حضور دستیاران دوره پژوهشی، فضاسازی و بهینه سازی محیط کار، و گسترش عملی رفتار و پوشش حرفه ای از جمله فعالیت های سلامتکده های دانشکده طب ایرانی در سال 98 است که در گزارشی آماری ارائه شد.
دکتر تبرایی پس از ارائه گزارش، ضمن ابراز خرسندی از روند فعالیت های سلامتکده ها، افزایش تعامل کارکنان سلامتکده ها با هم و گسترش همکاری های بین بخشی با سایر واحدهای دانشکده را موجب بهینه سازی فرآیندهای سلامتکده ها دانست و ابراز امیدواری کرد که این روند ادامه پیدا کند.
در ادامه دکتر رضایی زاده، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان سلامتکده ها، کاستن از رنج بیماران دردمند را برای تمام کسانی که اسباب فراهم شدن خدمت در این حوزه هستند، نعمت دانست و افزود: از آنجا که سلامتکده ها راه ارتباط مستقیم دانشکده با جامعه هستند، رضایتمندی از دانشکده در گرو فعالیت های سلامتکده هاست.  
در ادامه کارکنان سلامتکده های احمدیه و خارک، مشکلات و چالش ها را بیان و پیشنهادهایی برای بهبود فعالیت ها مطرح کردند.
در پایان جلسه با تقدیم هدایایی از کارکنان سلامتکده ها قدردانی شد.
خبرنگار: خاطره فهیمی
عکس: اشکان نورکامی

خاطره  فهیمی
تهیه کننده:

خاطره فهیمی