محتوای خبری دانشکده طب ایرانی

برگزاری جلسه مشترک هیأت رئیسه و هیأت علمی دانشکده طب سنتی

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران: گزارش روند اقدامات عمرانی ساختمان جدید دانشکده طب سنتی ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده طب سنتی، اعضای هیأت رئیسه و هیأت علمی دانشکده طب سنتی روز دوشنبه 26 مردادماه در ساختمان هروی دانشکده طب سنتی نشستی مشترک داشتند.
در ابتدای این جلسه چگونگی روند تصویب پروپوزال و مراحل دفاع از پایان نامه دانشجویان و همچنین برنامه ریزی آغاز کلاسها و تقویم آموزشی سال جدید تحصیلی مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه دکتر کاظمی معاون بین الملل دانشکده درخصوص تدوین تفاهم نامه همکاری با آکادمی طب سنتی اروپایی اتریش و روند امضاء این تفاهم نامه و آغاز همکاریهای دوجانبه گزارشی ارائه کرد.
معاون بین الملل دانشکده طب سنتی تصریح کرد: این همکاریها در قالب اعزام مدرس از دانشکده به آکادمی اتریش، راه اندازی کلینیک تخصصی طب سنتی ایرانی در اتریش و همکاری در زمینه پروژه های پژوهشی و تألیف و ترجمه کتاب قابل برنامه ریزی است.
در ادامه این نشست دکتر رضایی زاده رییس دانشکده طب سنتی به ارائه گزارشی از روند بازسازی و نوسازی ساختمان جدید دانشکده و پیشرفت اقدامات عمرانی، پرداخت.
رییس دانشکده طب سنتی از فعالیت شبانه روزی و بی وقفه این پروژه خبر داد و بیان داشت: باتوجه به اقدامات صورت گرفته تلاش ما بر این بوده است که ساختمان جدید دانشکده طب سنتی به لحاظ استانداردهای سازه و بنا در حد قابل قبول و متضمن رعایت استانداردهای ایمنی، درمانی و اعتباربخشی داخلی و بین المللی باشد. نصب تجهیزات اعلام حریق، UPS، هواساز، دوربین های مداربسته و همچنین تعویض لوله های آب و فاضلاب و اصلاح برق کشی ها و... برخی از اقدامات صورت گرفته در این راستا است.
دکتر رضایی زاده از شروع نازک کاری ساختمان از هفته آینده و آغاز مراحل طراحی داخلی و دکوراسیون از اواسط شهریورماه خبر داد و آخرین تغییرات نقشه ساختمان جدید را با جزئیات ارائه کرد.
در ادامه دکتر رضایی زاده از برگزاری نخستین جلسه شورای درمان و داروی دانشکده طب سنتی خبر داد. پیشنهادهای ارائه شده در این جلسه در خصوص ترکیب اعضاء و حوزه اختیارات و وظایف این شورا در ادامه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه مشترک، فعالیت دانشکده طب سنتی در راستای افتتاح شعبه بین المللی دانشگاه در مجارستان و برگزاری کنگره ابن سینا و کارگاه های سه روزه طب سنتی ایرانی در این کشور، برقراری ارتباط و همکاری پژوهشی با مرکز تحقیقات پیشگیری از بیماریهای قلب و عروق، تعیین نام سلامتکده جامع دانشکده طب سنتی و طراحی لوگو و همچنین بررسی زمان برگزاری جلسات گروه و جلسات هیأت رئیسه و هیأت علمی بود که توسط حاضرین مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
خبرنگار: خاطره فهیمی
عکس: اشکان نورکامی
کلمات کلیدی
خاطره  فهیمی
تهیه کننده:

خاطره فهیمی