محتوای خبری دانشکده طب ایرانی

برگزاری مراسم هفته آموزش در دانشکده طب ایرانی

دکتر شیربیگی گام برداشتن در مسیر دانشگاه نسل سوم را رویکرد جدی معاونت آموزشی دانشکده طب ایرانی بیان کرد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی، به مناسبت برگزاری مراسم هفته آموزش در روز 9 اردیبهشت ماه در دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده طب ایرانی نیز در همین روز به برگزاری مراسم هفته آموزش در محل سلامتکده احمدیه اقدام کرد.
در این مراسم که به همت دفتر توسعه آموزش دانشکده برگزار شد، اعضای هیأت علمی، دانشجویان، کارشناسان معاونت آموزشی و دفتر توسعه آموزش دانشکده حضور داشتند.
در ابتدای این مراسم دکتر زهرا قربانی فر مدیر دفتر توسعه آموزش دانشکده، هدف از برگزاری مراسم هفته آموزش را برقراری تعامل هرچه بیشتر اعضای هیأت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشکده با یکدیگرعنوان کرد و افزود: عدم آشنایی کامل با شرح وظایف دفتر توسعه آموزش دانشکده باعث شده است که فعالیت این دفتر صرفا در قالب ارزیابی کننده جلوه پیدا کند درصورتی که فعالیت های این دفتر به گونه ای تعریف شده است که بتوانیم از تمام توانمندی های موجود به منظور ارتقاء کیفیت آموزش بهره ببریم و با برنامه ریزی هدفمند و استفاده از شیوه های مختلف تدریس و برگزاری کلاس و جلسات علمی، فرآیند یاددهی- یادگیری را کارآمدتر و مفیدتر به اجرا برسانیم و از نتایج حاصل از آن در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی متناسب با نیاز جامعه بهره مند شویم.
مدیر دفتر توسعه آموزش دانشکده برخی از اقدامات انجام شده در سال گذشته ازجمله برگزاری کارگاه آشنایی فراگیران با طراحی آموزشی و ارائه پمفلت های آموزشی را برشمرد و افزود: بحث آموزش پزشکی بسیار گسترده است و به علت پویایی آن پیوسته مفاهیم جدیدی به آن اضافه می شود و همین امر افزایش آگاهی در این حوزه را ضروری می کند.
دکتر قربانی فر در ادامه پیرامون روند تشکیل کمیته مشورتی دانشجویی و نقش این کمیته در تصمیم گیری های آموزشی توضیحاتی ارائه کرد.
دکتر لیلا شیربیگی معاون آموزشی دانشکده در ادامه جلسه، با تأکید بر نظارت دقیق و مستمر دانشگاه بر فعالیت های آموزشی دانشکده ها، ارتقاء کیفیت آموزشی را ضروری دانست و افزود: از مهم ترین اهداف کنونی ما، افزایش بهره وری آموزشی در راستای ایجاد دانشگاه نسل سوم است. با توجه به ضرورت تغییر نگرش به سمت ایجاد دانشگاه کارآفرین و درنهایت خلق ثروت براساس دانش، می بایست اهداف و برنامه های آموزشی دانشکده را به سوی دانشجومحوری و پرورش نیروی کارآفرین سوق دهیم.
در ادامه دانشجویان حاضر در جلسه به بیان مشکلات، نظرها و پیشنهادهای خود پرداختند که اعضای هیأت علمی برحسب مورد به مباحث مطرح شده پاسخ دادند.
در پایان مراسم، از چند نفر از اعضای هیأت علمی، دانشجویان و کارشناسان معاونت آموزشی و دفتر توسعه آموزش دانشکده به خاطر تلاش پیگیر و مستمر در راستای ارتقاء کیفیت فعالیت های آموزشی دانشکده، تقدیر شد.

خبر: خاطره فهیمی

عکس: اشکان نورکامی

خاطره  فهیمی
تهیه کننده:

خاطره فهیمی