محتوای خبری دانشکده طب ایرانی

تقدیر از دکتر آرمان زرگران به عنوان برگزیده دانشگاه در کسب جوایز و افتخارات بین المللی

در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی دانشگاه های تهران و علوم پزشکی، از برگزیدگان بین الملل دانشگاه های تهران و علوم پزشکی تهران تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی، آیین اختتامیه جشنواره بین‌الملل دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران با حضور جمعی از سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف، مسئولان، برگزیدگان علمی و بین‌المللی، جمعی از اعضای هیأت‌علمی و دانشجویان ایرانی و بین‌المللی دو دانشگاه روز چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه 98، در آمفی‌تئاتر ستاد مرکزی برگزار شد.
در بخش پایانی این مراسم با حضور رؤسا و معاونان بین‌الملل دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران، برگزیدگان علمی و بین‌المللی دو دانشگاه متشکل از اعضای هیأت‌علمی، کارشناسان و دانشجویان ایرانی و بین‌المللی معرفی شدند.
در این راستا از دکتر آرمان زرگران، استادیار گروه های تاریخ پزشکی و داروسازی سنتی و معاون بین الملل دانشکده طب ایرانی به عنوان برگزیده دانشگاه در کسب جوایز و افتخارات بین المللی تقدیر شد.
در این مراسم لوح یادبود و جوایز برگزیدگان طی مراسمی توسط دکتر عباسعلی کریمی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رییس دانشگاه تهران و معاونین بین الملل دو دانشگاه اهدا شد.
در این برنامه رؤسای دو دانشگاه و همچنین سفیر کشور سوییس به سخنرانی پرداختند و برنامه های فرهنگی متنوعی با مشارکت دانشجویان خارجی دو دانشگاه برگزار شد. همچنین در این مراسم دیگر مسئولین دانشگاه، سفرای بسیاری از کشورها و اعضای هیأت علمی دانشجویان دو دانشگاه به ویژه دانشجویان خارجی حضور داشتند.
توضیح اینکه جشنواره بین الملل دانشگاه های تهران و علوم پزشکی تهران طی سه روز، از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه با مشارکت دانشجویان خارجی دو دانشگاه و در قالب برگزاری نمایشگاه و غرفه های کشورها، جشنواره بین المللی غذای ملل و برنامه های دیگر در فضای دانشگاه مقابل دانشکده داروسازی تا دانشکده فنی برگزار شد.
خبرنگار: خاطره فهیمی
عکاس: اشکان نورکامی

 

 

خاطره  فهیمی
تهیه کننده:

خاطره فهیمی