محتوای خبری دانشکده طب ایرانی

جلسه آذرماه هیأت رئیسه دانشکده طب ایرانی برگزار شد

در جلسه هیأت رئیسه دانشکده طب ایرانی، از خدمات دکتر فاطمه نجات بخش در دوران تصدی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی، جلسه هیأت رئیسه دانشکده طب ایرانی، روز دوشنبه 11 آذرماه 98 با حضور دکتر رضایی زاده رئیس دانشکده و اعضای هیأت رئیسه در ساختمان احمدیه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، اعضای هیأت رئیسه دانشکده پیرامون روند فعالیت های دانشکده و چالش های موجود به گفتگو نشستند.

تغییر در چیدمان فضاهای آموزشی، ارتقاء و نوسازی سیستم های کامپیوتری، تجهیز کتابخانه و فضاهای آموزشی، ساماندهی تجهیزات غیرقابل استفاده در سلامتکده ها، و روند استقرار سیستم کارت زنی دانشجویان از مباحثی بود که مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.   

در ادامه جلسه، از خدمات و زحمات دکتر نجات بخش در دوران تصدی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده تقدیر شد.

دکتر زرگران، معاون بین الملل دانشکده در ادامه جلسه، پیرامون کنگره بین المللی تاریخ پزشکی در ایران و اسلام که در روزهای 5 تا 8 آذرماه در دانشکده طب ایرانی برگزار شد، توضیحاتی ارائه کرد.

دبیرعلمی دومین کنگره بین المللی تاریخ پزشکی در ایران و اسلام ضمن قدردانی از تلاش همدلانه و شبانه روزی کارمندان و دانشجویان دانشکده در طول برگزاری کنگره، بیان کرد: دومین کنگره بین المللی تاریخ پزشکی در ایران و اسلام بهترین فرصت برای برقراری همکاری و تعامل بین المللی با استادان و پژوهشگران برجسته حوزه تاریخ پزشکی را فراهم کرد و برگزاری کنگره ای در این ابعاد، در تمامی سال های گذشته در دانشکده بی سابقه بوده است.

دکتر زرگران در ادامه با بیان این مطلب که این میزان همکاری غیرتمندانه و دلسوزانه کارمندان و دانشجویان دانشکده در سازماندهی و اجرای این مراسم بزرگ، دور از انتظار و نیازمند قدردانی بسیار است، افزود: این کنگره خوشبختانه سرآغاز همکاری های بسیار ارزشمند و منجر به برقراری توافقاتی در حوزه های پژوهشی و آموزشی با بزرگان تاریخ پزشکی از کشورهای مختلف شد.

در پایان این جلسه، دکتر رضایی زاده رئیس دانشکده طب ایرانی نیز برگزاری دومین کنگره بین المللی تاریخ پزشکی در ایران و اسلام را اتفاقی بزرگ و ارزشمند خواند و مشارکت دلسوزانه و خستگی ناپذیر کارمندان و دانشجویان در برگزاری این کنگره را مایه مباهات دانشکده دانست.

خبرنگار: خاطره فهیمی

عکاس: اشکان نورکامی

خاطره  فهیمی
تهیه کننده:

خاطره فهیمی