محتوای خبری دانشکده طب ایرانی

جلسه هیئت رئیسه دانشکده طب ایرانی برگزار شد

رئیس دانشکده طب ایرانی از پویایی فرآیندهای آموزشی و پژوهشی دانشکده با وجود شرایط دورکاری کارمندان خبر داد.

جلسه هیئت رئیسه دانشکده طب ایرانی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده طب ایرانی، جلسه اعضای هیئت رئیسه دانشکده طب ایرانی با حضور دکتر حسین رضایی زاده، رئیس دانشکده، روز دوشنبه 27 اردیبهشت 1400، در ساختمان احمدیه دانشکده برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، دکتر رضایی زاده روند فعالیت‌های دانشکده طب ایرانی را با وجود شرایط دورکاری، پویا و فعال خواند و گفت: خوشبختانه در این مدت که به دلیل شرایط کرونا، کارمندان دانشکده بخشی از روزهای هفته را دورکاری انجام می دهند، همچنان فرآیندهای آموزشی و پژوهشی دانشکده بدون وقفه پیش می رود. چنان که حتی در این مدت ما فارغ التحصیلی دانشجویان را هم داشتیم.

در ادامه دکتر لیلا شیربیگی، معاون آموزشی دانشکده، گزارشی از بازخورد دانشجویان نسبت به چگونگی برگزاری کلاسهای آنلاین و چالش ها و مشکلات آموزش مجازی ارائه کرد که اعضای هیئت رئیسه دانشکده برای رفع کاستی های موجود پیشنهادهایی مطرح کردند.

رئیس دانشکده در ادامه، درخصوص روند اجرایی پروژه پردیس جدید دانشکده و اقدامات انجام شده، سخن گفت.

وی همچنین درمورد رایزنی درباره جذب نیروهای غیر هیئت علمی با استفاده از ضریبK، تغییرات احکام اعضای هیئت علمی در سال جدید و نحوه محاسبه حق محرومیت از مطب، و همچنین تغییر تعرفه ویزیت بیماران در سلامتکده ها و خدمات ویزیت آنلاین و تلفنی توضیحاتی ارائه کرد.

دکتر مهرداد کریمی، معاون بین الملل دانشکده نیز از فعالیت‌های این معاونت در برقراری همکاری های مشترک با سایر کشورها در پروژه های مشترک آموزشی، خدماتی و پژوهشی خبر داد.

خاطره  فهیمی
تهیه کننده:

خاطره فهیمی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *