محتوای خبری دانشکده طب ایرانی

حضور دانشکده طب ایرانی در جشنواره بین‌ الملل دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران

در مراسم افتتاحیه جشنواره بین‌الملل دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران، فعالیتهای دانشکده طب ایرانی به دانشجویان خارجی دانشگاه معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی، درراستای برگزاری جشنواره بین‌الملل دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران در روزهای دوم تا چهارم اردیبهشت ماه 98، در محوطه دانشکده فنی دانشگاه تهران، غرفه دانشکده طب ایرانی پذیرای بازدیدکنندگان به ویژه دانشجویان خارجی دانشگاه است.
دانشکده طب ایرانی با هدف معرفی و بین المللی سازی این دانش کهن، برقراری تعامل گسترده با سایر کشورها ازجمله جذب دانشجویان خارجی را در دستور کار خود قرار داده است.
غرفه دانشکده طب ایرانی با معرفی فعالیت های آموزشی و پژوهشی و ارائه دستاوردهای علمی این دانشکده همزمان با برگزاری جشنواره بین ‌الملل دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران، در راستای آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان خارجی با این دانشکده می کوشد.
توضیح اینکه دانشکده طب ایرانی تاکنون چندین دوره آموزشی اصول و مبانی طب و داروسازی سنتی، در قالب دوره های کوتاه مدت و مدرسه تابستانه و بهاره برای دانشجویانی از کشورهای اتریش، فرانسه، چین، هند، ترکیه، عربستان، تایوان، پاناما، و اوگاندا برگزار کرده است.
خبرنگار: خاطره فهیمی
عکاس: اشکان نورکامی

خاطره  فهیمی
تهیه کننده:

خاطره فهیمی