محتوای خبری دانشکده طب ایرانی

حضور طب ایرانی در چهارمین همایش و فن بازار ملی سلامت

آخرین دستاوردهای مرکز رشد فناوری طب و داروسازی سنتی و فرآورده های طبیعی دانشگاه در چهارمین فن بازار ملی سلامت ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی، در راستای برگزاری چهارمین همایش و فن بازار ملی سلامت در تالار ابن سینای دانشکده پزشکی در روزهای یکشنبه و دوشنبه 20 و 21 آبان ماه، مرکز رشد فناوری طب و داروسازی سنتی و فرآورده های طبیعی و شرکت های وابسته در دو غرفه فن بازار آخرین دستاوردهای خود را ارائه کردند. 
دکتر رضایی زاده رییس مرکز رشد فناوری طب و داروسازی سنتی و فرآورده های طبیعی، ظرفیت های طب ایرانی و داروسازی سنتی درعرصه تولید محصولات فناورانه را به ویژه با رویکرد شعار امسال همایش "دانشگاه فناور، محور تولید داخل" بسیار چشمگیر دانست.
دکتر مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، ضمن بازدید از فن بازار ملی سلامت، با حضور در غرفه مرکز رشد فناوری طب و داروسازی سنتی و فرآورده های طبیعی اقدامات انجام شده را در مسیر درست و کارآمد دانست و از دستاوردهای کسب شده در حوزه طب و داروسازی سنتی ابراز خرسندی کرد. 
در این فن بازار شرکت های تحقیق و توسعه دایا دارو، اکسیر اعظم ایرانیان، آرمان تندرستی نیکان، گسترش میلاد فارمد، کی دارو فناوری سلامت، حکمت پژوهان سلامت گستر، و همراه زندگی سلامت که از شرکت های دانش بنیان زیرمجموعه مرکز رشد فناوری طب و داروسازی سنتی و فرآورده های طبیعی دانشگاه هستند، آخرین محصولات خود را ارائه کردند.

خبرنگار: خاطره فهیمی

عکاس: اشکان نورکامی

خاطره  فهیمی
تهیه کننده:

خاطره فهیمی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *