محتوای خبری دانشکده طب ایرانی

به مناسبت هفته جهانی طب سوزنی

دانشکده طب ایرانی، وبینار علمی با موضوع مهارت های بالینی در انتخاب نقاط طب سوزنی برگزار کرد

دانشکده طب ایرانی باهدف معرفی طب سوزنی و کاربردهای بالینی آن، در حال برگزاری مجموعه برنامه های علمی - آموزشی با این موضوع است.

وبینار علمی مهارت های بالینی در انتخاب نقاط طب سوزنی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده طب ایرانی، به مناسبت هفته جهانی طب سوزنی، دانشکده طب ایرانی  و انجمن علمی طب سوزنی برای نخستین بار، وبینار علمی با موضوع مهارت های بالینی در انتخاب نقاط طب سوزنی در درمان های طب سوزنی را برگزار کردند.
امسال برای اولین بار دانشکده طب ایرانی، برنامه های مختلفی را به منظور معرفی علمی طب سوزنی و کاربردهای بالینی آن برای پزشکان برگزار می کند. از جمله این برنامه ها، برگزاری ژورنال کلاب باموضوع کاربردهای طب سوزنی در درمان کمردرد بود که در روز سه شنبه 25 آبان ماه 1400 باحضور 50 نفر از پزشکان برگزار شد.
در این ژورنال کلاب که با استقبال پزشکان مواجه شد، دکتر امیرهومن کاظمی، دکترای طب سوزنی و عضو هیأت علمی دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان مسئول جلسه، نکات آموزشی و تجربیات بالینی درخصوص جایگاه طب سوزنی در درمان کمردرد ارائه کرد و دکتر معین جمالی، دستیار طب ایرانی به ارائه مقالاتی در این حوزه پرداخت.
مقرر شده است که این ژورنال کلاب ها به صورت منظم و هر دو هفته یک بار با موضوعات مختلف برگزار شود.
در راستای این ویژه برنامه های علمی، وبینار علمی «مهارت های بالینی در انتخاب نقاط طب سوزنی» روز پنج شنبه 27 آبان ماه 1400 باحضور دکتر امیرهومن کاظمی برگزار شد.
در این وبینار، که با استقبال بی سابقه ای مواجه شد، 202 نفر شرکت کردند.
بسیاری از رزیدنت ها و فارغ التحصیلان طب سنتی از سراسر کشور در این وبینار حضور داشتند و بازخوردها، نشان از برگزاری موفق این وبینار داشت.

خاطره  فهیمی
تهیه کننده:

خاطره فهیمی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *