محتوای خبری دانشکده طب ایرانی

در کنگره بیماری های دهان و بيماري هاي سیستمیک مخاطي چین اتفاق افتاد:

دعوت از پزشک ایرانی برای تنها سخنرانی مربوط به درمان های طب سوزنی در بیماری های دهان

دکتر امیرهومن کاظمی عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران تکنیک های مختلف طب سوزنی در درمان بیماری ها و ضایعات دهانی را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی، کنگره بین المللی بیماری های دهان و بيماريهاي سیستمیک مخاطي چین از 30 آگوست تا اول سپتامبر در دانشگاه جیاتونگ شانگهای برگزار شد.
برگزاری این کنگره با همکاری دانشکده دندانپزشکی دانشگاه پکن، دانشگاه جیاتونگ شانگهای، انجمن بیماریهای دهان کشور چین و انجمن طب تلفیقی طب چینی و طب رایج کشور چین انجام شد.
در این کنگره حدود 700 پزشک، دندانپزشک و اساتید دانشگاه های کشور چین و همچنین 6 استاد خارجی از دانشگاه های هاروارد، وسترن استرالیا، روچستر انگلستان، میشیگان آمریکا و علوم پزشکی تهران حضور داشتند و در تمامی سخنرانی ها به آخرین دستاوردهای علمی و تکنیک های طب رایج در بیماری های دهان پرداخته شد.
دکتر امیرهومن کاظمی، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و نائب رييس فدراسيون جهاني طب سوزني، برای ارائه تنها سخنرانی مربوط به درمان های طب سوزنی در بیماری های دهانی به این کنگره دعوت شده بود.
دکتر کاظمی در ابتدای سخنرانی خود به معرفی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشکده طب ایرانی پرداخت و سپس به تکنیک ها و درمان های مختلف طب سوزنی در ضایعات دهانی و بیماری های سیستم ایمنی پرداخت.
در ادامه اين استاد ايراني دانشگاه پكن، تعدادی از موارد درمان موفق با این روش را معرفی کرد که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.
حضور دکتر امیرهومن کاظمی به عنوان تنها سخنران حوزه طب سوزنی (طب مکمل) در کشور چین که خاستگاه این طب است و نیز قرار گرفتن نام دانشگاه علوم پزشکی تهران در کنار دانشگاه های برتر و صاحب نام پزشکی دنیا، از نکات حایز اهمیت برگزاری این کنگره بود.

خبرنگار: خاطره فهیمی

خاطره  فهیمی
تهیه کننده:

خاطره فهیمی