محتوای خبری دانشکده طب ایرانی

دومین حضور طب ایرانی در آموزش های کالج آمریکایی طب سوزنی و شرقی تگزاس آمریکا

طب ایرانی، تنها مکتب غیرچینی است که در کمیته علمی کالج آمریکایی طب سوزنی و شرقی برای ارائه به تصویب رسیده است.

دومین حضور طب ایرانی در آموزش های کالج آمریکایی طب سوزنی و شرقی تگزاس امریکا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده طب ایرانی، در این رویداد آنلاین که شنبه اول آبان 1400 در دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، دکتر میثم شیرزاد، دکتر علیرضا عباسیان، دکتر مهرداد کریمی و دکتر مهدی علیزاده از اعضای هیئت علمی دانشکده طب ایرانی و دکتر سید شاهین سلطانی، متخصص طب ایرانی و ناتروپاتی و عضو هیئت علمی کالج آمریکایی طب سوزنی و شرقی که مسؤولیت هماهنگی این ارتباط را بر عهده داشت، حضور داشتند.
این کنفرانس آنلاین، دومین حضور محققان ایرانی در آمریکا، پیرو فعالیت‌های بین‌المللی دانشکده طب ایرانی برای همکاری‌های مشترک با مراکز علمی بین‌المللی و با رویکرد معرفی دانش بومی طب ایرانی بود.
در این کنفرانس  که با حضور هفتاد نفر فراگیر از آمریکای شمالی و اروپا برگزار شد؛ روش‌های تشخیصی و درمانی طب سنتی ایران درباره اختلالات خواب، میگرن، کمردرد و دردهای سیاتیکی، تغذیه درمانی در آلزایمر و ماساژ درمانی تدریس شد.
کالج آمریکایی طب سوزنی و شرقی از مراکز معتبر طب سنتی و مکمل آمریکا مستقر در ایالت هیوستن و شهر تگزاس است که در مقاطع مختلف طب سنتی و مکمل تا PhD فعال است و تاکنون طب سنتی ایرانی (TPM) تنها مکتب غیر چینی است که در کمیته علمی این کالج برای ارائه به تصویب رسیده است.
اولین دوره آموزشی طب سنتی ایران در کالج آمریکایی طب سوزنی و شرقی در اسفند 1399 برگزار شده بود که با توجه به بازخورد مثبت آن، دومین پنل تخصصی با محوریت بیماری های مغز و اعصاب برگزار شد.

خاطره  فهیمی
تهیه کننده:

خاطره فهیمی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *