محتوای خبری دانشکده طب ایرانی

دومین جلسه کارگروه دانشگاه اجتماعی

دکتر ترابی: دانشگاه اجتماعی بستر مناسبی است که ناامیدی را به امید و نشاط تبدیل کند

دومین جلسه کارگروه دانشگاه اجتماعی با حضور دکتر ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه و اعضای این کارگروه، یکشنبه 22 خرداد 1401، در دفتر روابط عمومی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ترابی در ابتدای این نشست، با تأکید بر این نکته که دانشگاه اجتماعی بحث جدی دانشگاه است، گفت: متأسفانه امروزه تفکر انتقادی، تفکر غالب شده است. وظیفه بزرگ ما این است که این فضا را تغییر دهیم و از بین تمام مشکلات موجود، به آنچه امید و نشاط ایجاد می کند، بپردازیم. وقتی ناامیدی به امید و شادی بدل می شود، مشکلات هم آسان تر برطرف خواهند شد.
وی در ادامه هدف از دانشگاه اجتماعی را حرکت به سوی شکوفایی عنوان کرد و افزود: ما باید پویش ها و برنامه هایی را طراحی کنیم که به این مسیر کمک کند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه در ادامه با تأکید بر لزوم خودباوری، افزود: دانشگاه اجتماعی بستر مناسبی برای فرهنگ سازی است. باید در تمام واحدها، برنامه داشته باشیم و از ظرفیت‌های دانشگاه برای اثرگذاری بر امواج اجتماعی بهره ببریم.
دکتر ترابی همچنین در این نشست بر لزوم توجه به نیازهای جامعه و نیازسنجی قشرهای مختلف، استفاده از سرمایه های اجتماعی، جلب اعتماد و ایجاد ذهنیت مثبت در جامعه و تقویت و توسعه حرکت های تأثیرگذار تأکید کرد.
اعضای کارگروه دانشگاه اجتماعی نیز در این نشست، ایده ها و پیشنهادهای خود را در مسیر تحقق اهداف این کارگروه مطرح کردند.

خاطره  فهیمی
تهیه کننده:

خاطره فهیمی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *