محتوای خبری دانشکده طب ایرانی

راه اندازی مرکز خدمات مشاوره تلفنی برای بیماران مبتلا به کرونا در دانشکده طب ایرانی

بیماران مبتلا به کرونا می توانند از سلامتکده احمدیه دانشکده طب ایرانی، خدمات مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنند.

راه اندازی مرکز خدمات مشاوره تلفنی برای بیماران مبتلا به کرونا در دانشکده طب ایرانی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده طب ایرانی، از ابتدای شروع موج ششم کرونا، معاونت درمان وزارت بهداشت، بر استفاده از ظرفیت‌های طب ایرانی و ارائه خدمات تکمیلی به بیماران مبتلا به کرونا اهتمام ویژه داشته است.
بر همین اساس، چگونگی بهره گیری از این ظرفیت ها، طی نامه‌ای از سوی دکتر سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت و در قالب بندهایی چهارگانه به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شد.
فراهم شدن امکان حضور متخصصان طب ایرانی در درمانگاه‌های بیمارستان‌هایی که ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا دارند، فراهم شدن امکان ارائه مشاوره تخصصی طب ایرانی به بیماران بستری، استفاده بهینه از ظرفیت سلامتکده‌های طب ایرانی به منظور ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا، و  راه اندازی مراکز ارائه خدمات مشاوره تلفنی تخصصی در این حوزه، بندهای چهارگانه این ابلاغ است.
با توجه به رویکرد وزارت بهداشت در این حوزه و تأکید دکتر سعید ناطقی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران بر راه اندازی مرکز ارائه خدمات مشاوره طب ایرانی به بیماران مبتلا به کرونا، دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران این امر را در دستور کار قرار داد.
مرکز ارائه خدمات مشاوره تلفنی طب ایرانی به منظور تسهیل در امر خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا و ارائه مشاوره‌های پزشکی در راستای کمک به بهبود علائم بیماری و افزایش ایمنی و سلامت جسمی بیماران، از روز یکشنبه ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۰ در سلامتکده احمدیه دانشکده طب ایرانی شروع به فعالیت کرده است.
بیماران می‌توانند برای دریافت این خدمات رایگان، روزهای یکشنبه و دوشنبه، ساعت ۹ تا ۱۲، با شماره تلفن ۸۸۹۷۶۵۳۰ (داخلی ۱۸۳) تماس بگیرند.

خاطره  فهیمی
تهیه کننده:

خاطره فهیمی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *