محتوای خبری دانشکده طب ایرانی

مجله Traditional and Integrative Medicine در بانک اطلاعاتی Scopus نمایه شد

مجله انگلیسی زبان دانشکده طب ایرانی (Traditional and Integrative Medicine) به عنوان اولین مجله در حوزه طب سنتی، مکمل و تلفیقی در کشور در نمایه بین المللی Scopus نمایه شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی، مجله انگلیسی زبان دانشکده طب ایرانی (Traditional and Integrative  Medicine) به سردبیری دکتر روجا رحیمی، معاون پژوهشی دانشکده طب ایرانی، اولین مجله انگلیسی زبان در حوزه های Traditional، Complementary،Alternative ، و Integrative Medicine در کشور است که موفق به کسب نمایه بین المللی Scopus  شده است. طی چند ماه آینده، مقالات این مجله در این بانک اطلاعاتی درج می شود و قابل مشاهده و جستجو خواهد بود. این مجله به صورت فصلنامه از سال 2016 تاکنون به صورت منظم در 16 شماره انتشار یافته و نزدیک به ۱۵۰ مقاله با میانگین زمانی داوری ۲۰ روز منتشر کرده است که این مقالات تاکنون بیش از ۳۲ هزاربار در سایت مجله مشاهده و دانلود شده‌ اند. مجله در سایت https://jtim.tums.ac.ir در دسترس عموم است.

دکتر پیام کبیری، رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه ضمن اعلام این خبر، این موفقیت را به دست اندرکاران مجله تبریک گفت. متن پیام ایشان به شرح زیر است:

 

سرکار خانم دکتر رحیمی

سردبیر محترم مجله Traditional and Integrative Medicine

با سلام و احترام

با افتخار به اطلاع ‌می‌رسانم که براساس ایمیل دریافتی پیوست و متعاقب اقدام قبلی این مرکز و تلاش‌ها و پیگیری ارزنده سرکارعالی و سایر همکاران، مجله Traditional and Integrative Medicine برای نمایه شدن در بانک اطلاعاتی Scopus پذیرفته شده است. بدین‌ترتیب طی چند ماه آینده، مقالات این مجله در این بانک اطلاعاتی درج شده، قابل مشاهده و جستجو خواهد بود. بی‌شک این دستاورد حاصل تلاش‌های ارزنده سرکارعالی، داوران، اعضای هیات تحریریه و کیفیت مقالات نویسندگان آن مجله وزین است. ضمن تبریک این موفقیت، خواهشمند است دستور فرمائید موضوع به همکاران مخاطب آن مجله نیز اطلاع‌رسانی شود.

خاطره  فهیمی
تهیه کننده:

خاطره فهیمی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *