محتوای خبری دانشکده طب ایرانی

مراسم تکریم رضا دهقان مشاور اجرایی رئیس دانشکده طب ایرانی برگزار شد

دکتر رضایی زاده، در مراسم تکریم رضا دهقان، گردش تجربه در واحدهای دانشکده را موجب افزایش کارایی و بهینه سازی فرآیندها دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی، مراسم تکریم و تودیع رضا دهقان مشاور اجرایی ریاست و مدیر امور عمومی دانشکده طب ایرانی، روز دوشنبه 15 بهمن ماه 97، همزمان با جلسه هیأت رییسه بهمن ماه دانشکده در سلامتکده احمدیه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، دکتر رضایی زاده درخصوص حضور دانشکده طب ایرانی در پنل تخصصی طب سنتی در اجلاس منطقه ای سران هشت کشور در اردیبهشت ماه سال آینده در کیش، و برگزاری سمینار سه روزه تجاری سازی مالکیت معنوی در روزهای 14 تا 16 بهمن ماه 97 در ساختمان هروی دانشکده توضیحاتی ارائه کرد و در ادامه پیرامون تغییرات و تصمیمات جدید و روند فعالیت های دانشکده سخن گفت.
رییس دانشکده طب ایرانی سپس با ابراز خرسندی از این مطلب که طبق آخرین گزارش عملکرد وزارت بهداشت، دانشکده طب ایرانی به میزان 100 درصد با برنامه چهارساله توسعه انطباق کامل داشته است، از زحمات رضا دهقان مشاور اجرایی ریاست و مدیر امور عمومی دانشکده قدردانی کرد و گفت: ما مسیر سخت و پیچیده ای را طی کردیم اما موفق شدیم تا حدود زیادی نابسامانی ها را رفع کنیم و در بسیاری زمینه ها مانند ساماندهی اتوماسیون اداری و نظام پرداختی دانشکده، ارتقاء جایگاه دانشکده در دانشگاه، و اعمال اصلاحات بنیادی در چارت دانشکده گام های بسیار مهمی برداشتیم که همه اینها مرهون تلاش های تمامی همکاران و به ویژه همکاری بی دریغ و تلاش های مصرّانه آقای دهقان درسمت مشاور اجرایی ریاست و مدیر امور عمومی دانشکده بوده است. بی تردید اگر زحمات آقای دهقان در سال های اخیر در مدیریت امور اداری و پرسنلی دانشکده نبود، مجالی برای تمرکز من بر روی سایر امور دانشکده فراهم نمی شد و امروز شاهد گام های رو به رشد دانشکده نبودیم.
در ادامه رضا دهقان با بیان این مطلب که تمام اقدامات مثبتی که در دانشکده انجام شده، حاصل کار تیمی بوده است، افزود: خوشبختانه با همراهی دکتر رضایی زاده و همکاری و تلاش تمام همکاران، در مدت تصدی اینجانب کارهای شاخصی انجام شد که سرمایه مادی و معنوی بسیاری برای دانشکده به جا گذاشت. ساخت و سازهای انجام شده و کارآمدسازی فضاها، بازنگری و اصلاحات اساسی چارت دانشکده، اجرای طرح HIS، انجام پروژه های مشترک با سایر دانشکده ها، ایجاد پرونده الکترونیک سلامت برای اولین بار در دانشکده طب ایرانی، از اقداماتی بود که دانشکده را در فاز توسعه ای و رو به رشد قرار داد.
در پایان این جلسه با اهدای هدایایی از زحمات رضا دهقان تجلیل شد.
توضیح اینکه، در انتصاب های جدید دانشکده زهرا حسینی تبار به عنوان سرپرست امور اداری دانشکده و امیرحسین شاهسونی به عنوان مسئول خدمات عمومی دانشکده به ارائه خدمت خواهند پرداخت.
خبرنگار: خاطره فهیمی
عکاس:اشکان نورکامی

خاطره  فهیمی
تهیه کننده:

خاطره فهیمی