محتوای خبری دانشکده طب ایرانی

معرفی طب ایرانی در کنفرانس جهانی طب سنتی، شیمی گیاهی و گیاهان دارویی در توکیو ژاپن

دکتر آرمان زرگران دیدگاه های ابن سینا در درمان میگرن را به مخاطبان کنفرانس جهانی طب سنتی توکیو ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی، دکتر آرمان زرگران عضو هیأت علمی دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران در کنفرانس جهانی طب سنتی، شیمی گیاهی و گیاهان دارویی که ۱۵ تا ۱۷ اکتبر در توکیو ژاپن برگزار شد، به ایراد سخنرانی پرداخت.
معاون بین الملل دانشکده طب ایرانی در این سخنرانی، دیدگاه های ابن سینا در درمان میگرن و رسیدن به یک داروی طبیعی مطابق استانداردهای روز پزشکی و داروسازی را ارائه کرد.
وی همچنین به عنوان رییس پنل مبانی و اصول طب سنتی و طب سوزنی در این کنگره حضور داشت. در پنل مذکور، سخنران هایی از دانشگاه های آریزونا و بیجینگ و همچنین دانشگاه ها و مؤسسات علمی کشورهای تایلند، آلمان، چین و آمریکا به ایراد سخنرانی و بحث پیرامون انواع طب های سنتی از جمله طب ایرانی پرداختند.
دکتر زرگران این کنفرانس را فرصتی مغتنم برای جهانی سازی طب ایرانی و معرفی پتانسیل های این مدل از طب سنتی در سطح جهانی دانست و از شروع مذاکراتی برای همکاری های علمی مشترک با اساتیدی از کشورهای مختلف مانند دانشگاه تویو در ژاپن و سات همپتون در آفریقای جنوبی خبر داد. توضیح اینکه دکتر زرگران در ادامه سفر خود، در دانشگاه ارسیز در شهر کایسریا سخنرانی خواهد داشت.
انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین دو دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشکده داروسازی دانشگاه ارسیز با موضوع برنامه های مشترک تاریخ داروسازی و پزشکی نیز در دستور کار این سفر قرار دارد.

خبرنگار: خاطره فهیمی

خاطره  فهیمی
تهیه کننده:

خاطره فهیمی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *