محتوای خبری دانشکده طب ایرانی

نخستین جلسه هیئت رئیسه دانشکده طب ایرانی در سال جدید برگزار شد

تسریع در ارائه برنامه چهارساله دانشکده طب ایرانی و بهینه سازی همکاری های مشترک بین دانشکده ای بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده طب ایرانی، در آغازین روزهای سال جدید، اعضای هیئت رئیسه دانشکده طب ایرانی نخستین نشست ماهانه خود را برگزار کردند.
در این جلسه که با حضور دکتر حسین رضایی زاده، رئیس دانشکده طب ایرانی روز دوشنبه 16 فروردین ماه 1400 در ساختمان احمدیه دانشکده برگزار شد، جمعی از اعضای هیئت علمی دانشکده نیز حضور داشتند.
در ابتدای جلسه، دکتر رضایی زاده ابراز امیدواری کرد که سال جدید با تمام خوبی هایش، تمام بدی های سال گذشته را جبران کند و افزود: سال گذشته به ویژه در روزهای پایانی، سال سخت و پرفشاری برای دانشکده بود که خوشبختانه توانستیم با همت تمامی اعضای دانشکده مشکلات را پشت سر بگذاریم.
رئیس دانشکده طب ایرانی در ادامه پیرو مکاتبه معاونت تحقیقات و فناوری و حوزه بین الملل وزارت بهداشت درخصوص سند همکاری ایران و چین و اهتمام موجود برای گسترش همکاری ها با کشور چین در حوزه طب سنتی، و درخواست این معاونت مبنی بر ارائه پیشنهاد در زمینه پروژه های مشترک علمی، پژوهشی و فناوری؛ بررسی دقیق زمینه های همکاری و ارائه پیشنهادهای کارآمد از سوی متخصصان این حوزه در نظام آکادمیک طب ایرانی کشور را ضروری و مغتنم دانست.
اعضای هیئت رئیسه دانشکده طب ایرانی در ادامه جلسه، پیرامون ارائه برنامه چهارساله دانشکده، چالش های موجود در روند همکاری های مشترک با دانشکده های نوپای طب ایرانی در سایر استان‌های کشور، چگونگی مدیریت بهینه دورکاری کارکنان دانشکده، اتخاذ تدابیر بیشتر برای حفظ سلامت و آرامش خاطر کارکنان و پیگیری انجام واکسیناسیون برای پزشکان و کارکنان سلامتکده ها، به گفتگو نشستند.
دکتر رضایی زاده همچنین درخصوص تغییرات و جابجایی ها در ساختمان هروی دانشکده و نیز تغییرات مرکز رشد طب و داروسازی سنتی و فرآورده های طبیعی گزارشی ارائه کرد و از انتصاب دکتر رستم بخش به سمت معاون اجرایی جدید این مرکز خبر داد.
در پایان جلسه، زهرا حسینی تبار، مسئول امور اداری دانشکده، درخصوص طرح ارتقای سلامت زنان و فرزندآوری که از چندی پیش با همکاری بنیاد ملی طب ایرانی و دانشکده طب ایرانی به اجرا درآمده است، توضیحاتی ارائه کرد و افزود: در راستای همین طرح، بحث تقدیر از الگوهای فرزندآوری را به دفتر مقام معظم رهبری پیشنهاد کردیم که خوشبختانه از سوی ایشان پذیرفته شد و از این پس مقام معظم، انگشتری که برای آقایان با نمازشب و برای خانم ها با دعای ایشان متبرک شده را به همکارانی که بیشتر از سه فرزند داشته باشند، هدیه می کنند.
در این نشست و به همین رسم مبارک، انگشتری متبرک شده به همسر دکتر مهدی علیزاده، عضو هیئت علمی دانشکده طب ایرانی به عنوان الگوی فرزندآوری هدیه شد.
اعضای هیئت رئیسه و مدیران و معاونان دانشکده طب ایرانی، در این جلسه پیرامون مسائل و چالش های واحدهای مختلف دانشکده و سلامتکده ها گفتگو کردند و در مورد راهکارهای لازم تصمیم گرفتند.

خاطره  فهیمی
تهیه کننده:

خاطره فهیمی

تصاویر

نخستین جلسه هیئت رئیسه دانشکده طب ایرانی در سال جدید

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *