محتوای خبری دانشکده طب ایرانی

نشست اعضای هیئت علمی دانشکده طب ایرانی با رئیس جدید دانشکده

دکتر روجا رحیمی پیرامون چالش ها و چشم اندازهای دانشکده طب ایرانی با اعضای هیئت علمی به گفت وگو نشست.

نشست اعضای هیأت علمی دانشکده طب ایرانی با رئیس جدید دانشکده

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده طب ایرانی، نشست اعضای هیئت علمی دانشکده طب ایرانی با دکتر روجا رحیمی، رئیس دانشکده با هدف گفتگو پیرامون ارتقای فعالیت‌های دانشکده و ارائه راهکار برای رفع کاستی های موجود، روز دوشنبه 26 مهرماه 1400 در ساختمان احمدیه برگزار شد.

دکتر رحیمی در ابتدای این نشست، با بیان این مطلب که چهارمین ترم آموزش های مجازی دانشکده در حال برگزاری است، افزود: باتوجه به شرایط پاندمی و ضرورت آموزش های مجازی، دانشکده طب ایرانی نیز با تولید محتوای مجازی و برگزاری کلاس های آنلاین نسبت به آموزش مجازی مبادرت ورزید اما تجربه سه ترم ‌پیشین نشان داد که پایش و ارزشیابی مداوم دانشجویان برای تحقق اهداف آموزشی در این شیوه، از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. وی در ادامه، پایش مداوم دانشجویان و برگزاری کلاس های آموزشی به صورت ترکیبی از کلاسهای آنلاین و حضوری را برای ارتقای کیفیت آموزشی دانشکده ضروری دانست.

رئیس دانشکده طب ایرانی در ادامه، بر ضرورت انعکاس هر چه بیشتر دستاوردها و افتخارات دانشکده در فضای مجازی و تقویت رویکردهای نوین روابط عمومی تأکید کرد و گفت: باید جایگاه آکادمیک طب سنتی را از فعالان غیرمتخصص این حوزه که در جامعه مسیر غلط و انحرافی را در پیش گرفتند، متمایز کنیم.

در ادامه این نشست، اعضای هیئت علمی دانشکده  پیرامون مباحث مطرح شده، نظرها و پیشنهادهای خود را بیان کردند.

تأکید بر اهمیت آموزش های بالینی و افزایش توانمندی دانشجویان، انعکاس شفاف تر و تبیین دقیق تر قوانین و آیین نامه های آموزشی، و افزایش تعامل با دانشجویان و ایجاد تمهیداتی برای حضور بیشتر دانشجویان و مشارکت مؤثرتر آنها در فعالیتهای دانشکده، از مباحث مطرح شده در این نشست بود.

خاطره  فهیمی
تهیه کننده:

خاطره فهیمی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *