محتوای خبری دانشکده طب ایرانی

پایان مدرسه تابستانی بین المللی طب ایرانی در تهران

دانشجویان خارجی مدرسه تابستانی طب ایرانی با مباحث و آموزه های طب ایرانی آشنا شدند.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی، با پایان یافتن دوره مدرسه تابستانی بین المللی طب ایرانی در تهران، شرکت کنندگان برای ادامه دوره راهی شیراز شدند.
این مدرسه تابستانی که با حضور شرکت کنندگانی از هند، موریس، پاناما و اوگاندا به صورت رسمی از روز یکشنبه 14 مرداد ماه 97 به میزبانی دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز شد در شیراز ادامه خواهد یافت.
در یک هفته برگزاری این مدرسه در تهران، شرکت کنندگان با مباحثی چون تاریخچه طب ایرانی، اصول داروسازی سنتی و استانداردسازی فرمولاسیون تولید داروهای سنتی، اصول و رویکردهای درمانی در طب ایرانی و نقش تغذیه در بیماری ها آشنا شدند. 
شرکت کنندگان همچنین از آزمایشگاه داروسازی سنتی و سلامتکده های احمدیه و خارک بازدید کردند و به صورت بالینی و از نزدیک شیوه های درمانی طب ایرانی را مشاهده کردند.
در روز پایانی این دوره در تهران نیز مراسم پایانی با حضور دکتر رضایی زاده رییس دانشکده طب ایرانی و دکتر زرگران معاون بین الملل دانشکده و دبیر مدرسه برگزار شد و پتانسیل های دانشگاه در حوزه های مختلف بین الملل به شرکت کنندگان معرفی شد.
توضیح اینکه ادامه این دوره به میزبانی دفتر مطالعات تاریخ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تا روز دوشنبه 22 مردادماه در مجموعه ولایت شیراز برگزار خواهد شد و پس از آن شرکت کنندگان به کشورهای خود باز خواهند گشت.

 

خبرنگار: خاطره فهیمی

عکاس: هادی مقصود

خاطره  فهیمی
تهیه کننده:

خاطره فهیمی