محتوای خبری دانشکده طب ایرانی

پیام تشکر دکتر بهادری از دانشکده طب ایرانی

دکتر بهادری از میزبانی دانشکده طب ایرانی در برگزاری جلسه آذرماه دفتر ارتباط با دانش آموختگان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی، جلسه ماهانه دفتر ارتباط با دانش آموختگان روز دوشنبه ۲۷ آذرماه به دعوت دانشکده طب ایرانی و با حضور دکتر رضایی زاده رییس دانشکده طب ایرانی، دکتر بهادری رییس دفتر ارتباط با دانش آموختگان، دکتر گتمیری قائم مقام و دکتر سید احمدیان دبیر دفتر ارتباط با دانش آموختگان و نیز مسئولین و نمایندگان دفاتر ارتباط با دانش آموختگان دانشکده ها و بیمارستانهای تابعه در سلامتکده احمدیه برگزار شد.
دکتر رضایی زاده در این جلسه خدمات ارزنده دکتر بهادری در راه ترویج طب ایرانی در خانه های بهداشت و همچنین فرهنگ سازی اصلاح سبک زندگی در سطح جامعه را ستود و ایجاد وحدت رویه و تجمیع و هم افزایی علمی را نیازمند ارتباط با پیشکسوتان و دانش آموختگان دانشکده دانست.
دکتر بهادری رییس دفتر ارتباط با دانش آموختگان نیز در این جلسه گسستن از طب ایرانی و آنچه در گذشته تاریخی طب ایران وجود داشته را غفلتی بزرگ دانست و طب جدید را در واقع ادامه همان طب کهن ایران دانست و غفلت از این طب در سال های اخیر را، باعث به بیراهه رفتن این علم توسط افراد غیرمتخصص عنوان کرد.
رییس دفتر ارتباط با دانش آموختگان ضمن تقدیر از تلاش های شجاعانه ای که در مسیر تأسیس دانشکده انجام شده است، بر اهمیت احیاء طب ایرانی تأکید کرد و افزود: دانشکده طب ایرانی دانشکده ای جوان و جویای نام است و من انگیزه و توان پیشرفت روز افزون را در این دانشکده شاهد هستم.
در پی برگزاری جلسه آذرماه دفتر ارتباط به دانش آموختگان در دانشکده طب ایرانی، دکتر بهادری روز چهارشنبه 20 دی ماه، در نامه ای از میزبانی این دانشکده و زحمات دکتر رضایی زاده رییس دانشکده طب ایرانی تقدیر کرد.

درمتن این نامه آمده است:

حفظ و حراست از ارزش های علمی و فرهنگی کشور در گرو تلاش دلسوزانه ی انسانهایی است که روح و فکر والایشان سرشار از عشق به سرزمین، دین و ملیتشان است.

بسمه تعالی

استاد ارجمند و گرامی جناب آقای دکتر رضائی زاده
رئیس محترم دانشکده طب ایرانی

با سلام و احترام
       بذل عنايت جنابعالي در برگزاری جلسه آذرماه مسئولین دفاتر ارتباط با دانش آموختگان در دانشکده طب ایرانی، نشان دهنده تعاملی است که بین واحدهای دانشگاه علوم پزشکی تهران وجود دارد. بدون شک رسیدن دفتر ارتباط با دانش آموختگان به اهداف سازمانی خود، بدون یاری بزرگوارانی چون شما که خود در راه حفظ ارزشهای سازمانی پیشتاز هستید میسر نخواهد بود.  بدينوسيله، مراتب تشکر و قدرداني خود را از جنابعالي و همكاران ارجمند به ویژه سرکار خانم محبوبه سعادتی اعلام می دارم. از خداوند منان توفیق خدمتی سرشار از شور و نشاط، همراه و همسو با علم و دانش و پژوهش جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسئلت می نمایم. همواره پایدار و سرافراز باشید.

دکتر مسلم بهادری
رییس دفتر ارتباط با دانش آموختگان

 

خبر: خاطره فهیمی

خاطره  فهیمی
تهیه کننده:

خاطره فهیمی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *