برگزاری مراسم جشن تقدیر از مقام استاد به مناسبت روز معلم در دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی

رییس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی در مراسم تجلیل از مقام استاد، نقش معلمان و اساتید را در زندگی انسانها بسیار والا دانست.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی، مراسم جشن تقدیر از مقام استاد به مناسبت روز معلم در این دانشکده با حضور دکتر سیاسی رییس دانشکده، دکتر حسین زاده معاون آموزشی، دکتر جعفریان معاون اداری مالی، دکتر کوهدانی معاون آموزشی، اعضا هیئت علمی، کارمندان و دانشجویان روز یکشنبه 12 اردیبهشت 95 در سالن همایش دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی برگزار شد.
در این مراسم دکتر سیاسی رییس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی ضمن تبریک و قدردانی از زحمات اساتید دانشکده، آنان را به علم آموزی و دانش پژوهی تشویق کرد.
وی در ادامه با قرائت قطعه شعر توانا بود هر که دانا بود ز دانش دل پیر برنا بود اظهار داشت: انسان در ابتدای تولد نادان است و آموزش صحیح در زندگی انسان ها نقش بسزایی دارد و این نقش مهم را معلمان همواره در زندگی بشریت ایفا کردند .
در ادامه از اساتید هیئت علمی دانشکده با اهدا گل وهدایی تقدیر و تشکر بعمل آمد و از آنان دعوت شد تا خاطراتی از دوران تدریس خود را برای دانشجویان بازگو نمایند.
در پایان مراسم با برش کیک، پذیرایی و عکس دسته جمعی یادگاری به اتمام رسید./ق

خبر و عکس: سحر زاهدی

تهیه کننده:

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *