برگزاری مراسم ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن و مقام مادر در دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی

در گرامیداشت سالروز میلاد با سعادت دختر گرامی نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، مراسم جشنی چهارشنبه 15 بهمن 99 در دانشکده با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی؛ در گرامیداشت سالروز میلاد با سعادت دختر گرامی نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن مراسم جشنی روز چهارشنبه 15 بهمن 99 در  دانشکده با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
در این مراسم که با حضور مسئولان، کارکنان و دانشجویان برگزار شد، دکتر محمدجواد حسین زاده رئیس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی بیان کرد: میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر را، به زنان و مادران کشورمان و به ویژه کارکنان خانم دانشکده، تبریک می گویم.
در ادامه دکتر حامد پورآرام معاون آموزشی و دانشجویی فرهنگی دانشکده ضمن بیان مقام حضرت زهرا (س) و تبریک این روز به بانوان دانشکده، برندگان مسابقه پیامکی عید غدیر و تفسیر سوره مومنون که به صورت مجازی با حضور مرتضی محمدی امام جماعت این دانشکده برگزار شده بود را معرفی و هدایایی به آنها اهدا کرد.
اسامی برندگان :
1-دکتر احمدرضا درستی    
2- دکتر غلامرضا فارسانی   
3- فاطمه نوروزیان
4- صدیقه دهقان   
5- وجیهه ثروتی 
6- فرشته امیری(دانشجوی کارشناسی ارشد بین الملل)
7- صبا نرم چشم(دانشجوی دکتری رشته علوم تغذیه)
سپس هدایایی به رسم یادبود به بانوانی که نام آنها زهرا و فاطمه بود داده شد و مراسم با پذیرایی از مسئولین و کارکنان به پایان رسید. 

زهرا عبداللهی
تهیه کننده:

زهرا عبداللهی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *