برگزاری همایش کارآفرینی و خلق ثروت مبتنی بر دانش در دانشگاه نسل سوم در دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی

همایش کارآفرینی و خلق ثروت مبتنی بر دانش در دانشگاه نسل سوم در دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم تغذیه و رژیم‌شناسی، این همایش به همت مرکز رشد فناوری طب و داروسازی سنتی و فرآورده‌های طبیعی و دفتر ارتباط با صنعت دانشکده تغذیه و رژیم‌شناسی با حضور دکتر حسین رضایی زاده رئیس دانشکده طب ایرانی، دکتر محمدجواد حسین زاده رئیس دانشکده علوم تغذیه و رژیم‌شناسی، دکتر لیلا آزاد بخت معاون پژوهشی، دکتر حامد پورآرام معاون آموزشی، دکتر مریم محمودی معاون بین‌الملل، دکتر سعید حسینی معاون اداری مالی این دانشکده، دکتر فرید مجیدی معاون مدیر توسعه و فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه ، اعضای هیئت‌علمی دانشکده طب ایرانی و دانشکده علوم تغذیه و رژیم‌شناسی روز دوشنبه بیستم آبان 98 در سالن کنفرانس این دانشکده برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر حسین زاده رئیس دانشکده ضمن خوش‌آمد گویی به تبیین علت برگزاری کارگاه پرداخت.
در ادامه دکتر فریدی، معاون مدیر توسعه و فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه به توصیف دانشگاه نسل سوم و ویژگی‌های آن پرداخت و اقدامات این دفتر را در راستای ارتقای هدف دانشگاه نسل سوم بیان کرد.
در این همایش دکتر مهران میراب زاده اردکانی، متخصص داروسازی سنتی آماری از وضعیت اقتصاد گیاهان دارویی و داروهای گیاهی توضیحاتی ارائه و سپس دکتر محمدحسین آیتی، متخصص طب چینی نکاتی در خصوص اقتصاد جهانی محصولات طبیعی و فرصت‌های موجود مطرح کرد.
دکتر روجا رحیمی متخصص داروساز سنتی و دکتر ماندانا نائیلی رئیس اداره فراورده‌های طبیعی اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، قوانین ثبت و تولید فراورده‌های گیاهی، سنتی و غذایی و مکمل را در سایت سازمان غذا و دارو را به مخاطبین ارائه دادند.
در پایان دکتر رضایی زاده، رئیس مرکز رشد فناوری طب و داروسازی سنتی و فرآورده‌های طبیعی دانشگاه چند الگوی کارآفرینی موفق را معرفی کرد.
خبر و عکس: سحر زاهدی

کلمات کلیدی
تهیه کننده: