جلسه هم اندیشی معاونت پژوهشی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی با دانشجویان تحصیلات تکمیلی

جلسه هم اندیشی معاونت پژوهشی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی با دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی پیرامون امور پژوهشی دانشجویان با حضور دکتر محمدجواد حسین زاده رئیس دانشکده و دکتر لیلا آزادبخت معاون پژوهشی در سالن اجتماعات دانشکده با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

جلسه هم اندیشی معاونت پژوهشی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی با دانشجویان تحصیلات تکمیلی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی، جلسه‌ای به منظور بررسی مشکلات پژوهشی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا همزمان با هفته پژوهش در این دانشکده برگزار شد و دکتر محمدجواد حسین زاده در گرامیداشت هفته پژوهش نقطه نظرات خود در خصوص برگزاری این جلسه را ارائه کرد.
در ادامه دانشجویان درباره هزینه‌ های بالای طرح‌ ها و پایان‌ نامه‌ ها، همکاری نکردن مراکز در خصوص مراجعه برای نمونه‌ گیری، نحوه دریافت کد اخلاق، کمبود دستگاه‌ های آزمایشگاه، نحوه دسترسی به مقالات چاپ شده بحث و تبادل نظر کردند.

زهرا عبداللهی
تهیه کننده:

زهرا عبداللهی

تصاویر

جلسه هم اندیشی معاونت پژوهشی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی با دانشجویان تحصیلات تکمیلی جلسه هم اندیشی معاونت پژوهشی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی با دانشجویان تحصیلات تکمیلی جلسه هم اندیشی معاونت پژوهشی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی با دانشجویان تحصیلات تکمیلی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *