موثرترین و مهم‌ترین منابع هر سازمان، نیروی انسانی آن است

قدردانی از کارکنان متین و خوش برخورد دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی

آیین تقدیر از کارمندان متین و خوش برخورد دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی برگزار و از کارمندان نمونه، محمدرضا حبیبی و علی پیرزادیان تجلیل شد.

تقدیر از کارکنان متین و خوش برخورد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده علوم تغذیه و رژیم‌شناسی، آیین تقدیر از کارمندان متین و خوش‌برخورد بر اساس نتیجه نظرسنجی از کارکنان و مراجعین برگزار شد. براین اساس از محمدرضا حبیبی و علی پیرزادیان همکاران واحد معاونت اداری مالی با اهدای لوح، قدردانی شد. متن تقدیرنامه به شرح ذیل است:

جناب آقای محمدرضا حبیبی
جناب آقای علی پیرزادیان
بدینوسیله به رسم یاد بود و به پاس قدر دانی از شما کارمند مسوول و وظیفه شناس که با الهام از تخصص و تعهد و کاربرد مهارت‌های لازم کاری ، احترام و اکرام به ارباب رجوع، تقویت حضور و انجام امور محوله به نحو احسن برای پیشرفت دانشکده اهتمام ویژه می ورزید؛ این لوح تقدیر، پیشکش حضور پر لطفتان می گردد.
   اطمینان کامل داریم، تمام تلاش خود را برای انجام وظایف شغلی و مسؤولیت‌های قانونی، پیشرفت نظام اداری و اعتلای کشور به کار گرفته و وجدان کاری، عدالت، صداقت، امانت‌داری، رازداری و خدمت را سرلوحه‌ی گفتار و کردار خود قرار داده و ارزش‌های دینی، انسانی، اجتماعی و قوانین، مقررات و ضوابط را در انجام فعالیت‌های سازمانی  و اداری رعایت نموده و در همه حال به مقررات حاکم و منشور اداری  و اخلاقی پایبند بوده و تلاش خود را در جهت جلب رضایت ایزد متعال به کار می‌بندید و همواره شادابی و نشاط را در محیط کار ترویج می‌نمایید.
دکتر محمدجواد حسین زاده 
رئیس دانشکده

 

 

زهرا عبداللهی
تهیه کننده:

زهرا عبداللهی

تصاویر

تقدیر از کارکنان متین و خوش برخورد

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *