محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

اعلام شرایط و زمان مصاحبه داوطلبان قم و سمنان در دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

شرایط و زمان مصاحبه داوطلبان قم و سمنان در دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پیراپزشکی، مصاحبه مجازی کاردانی به کارشناسی فوریت های پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران سال 1399 (داوطلبان سمنان و قم) به شرح زیراعلام شد.

با توجه به شرایط کرونا، شیوه و زمان مصاحبه داوطلبان سمنان و قم به شکل مجازی و مطابق جدول  پیوست برگزار می شود.

زمان مصاحبه: داوطلبان در روز شنبه مورخه 22 آذر 99 مطابق جدول پیوست باید به صورت مجازی به نشانی اینجا  مراجعه کرده و در زمان مشخص شده وارد محیط Adobe connect شده و در انتظار بمانند تا تیم مصاحبه کننده به آنها اجازه حضور در جلسه را بدهند(زمان انتظار ممکن است بیش از نیم ساعت طول بکشد). بهتر است از سیستم کامپیوتری با اینترنت پرسرعت استفاده شود. در صورت نیاز از قبل نرم افزار Adobe connect توسط داوطلبان باید نصب شود. توصیه به استفاده از گوشی موبایل به منظور اتصال نمی شود.

 حضور نداشتن در جلسه مصاحبه در تاریخ 22 آذر 99 و یا  ارسال نکردن مدارک تا تاریخ 23 آذر 99 به منزله انصراف داوطلب از گزينش در رشته فوريتهاي پزشكي است و هیچ مصاحبه مجدد در تاریخ و زمان دیگری انجام نخواهد شد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

مصاحبه همه داوطلبان سمنان و قم مطابق جدول پیوست به صورت مجازی در روز شنبه مورخه 22 آذر 99 خواهد بود.

سؤالات مصاحبه شامل سؤالات عمومی و تخصصی است.

آدرس مصاحبه(لینک Adobe connect):

علاوه بر مصاحبه عمومی و تخصصی که از طریق لینک گفته شده و در زمان مشخص انجام می شود، لازم است همه داوطلبان مدارک زیر را تکمیل  و اسکن کرده و حداکثر تا تاریخ (23/9/99) به آدرس ایمیل مشخص شده ارسال کنند. ارسال عکس و یا اسکن بی­ کیفیت از مدارک قابل قبول نیست و مسئولیت آن برعهده داوطلبان خواهد بود.

1.        فرم روانسنجی تکمیل شده (فرم شماره یک) (ضمیمه در همین اطلاعیه)

2.       فرم معاینه پزشکی(فرم شماره دو ضمیمه در همین اطلاعیه) که پس از ویزیت توسط پزشک معتمد دانشگاه ممهور شده باشد. داوطلبان سمنان و قم توسط پزشکان معتمد این دانشگاه که در مراکز اورژانس بیمارستانی یا مراکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشغول به خدمت هستند و دارای مهر دانشگاه مربوطه می­باشند انجام شود. ویزیت توسط دانشجویان پزشکی در هر مقطع تحصیلی یا پزشکان غیردانشگاهی مورد قبول نیست.

 

 آدرس ایمیل برای ارسال مدارک:  foriat1399@gmail.com

توجه مهم: در محل subject ایمیل ارسالی از نام و نام خانوادگی به انگلیسی استفاده شود به عنوان نمونه اگر نام داوطلب "علی" و نام خانوادگی "رضایی" است در محل subject بدین صورت (Ali Rezaii) نوشته شود. از نوشتن هرگونه توضیح اضافی و درخواست در ایمیل خودداری شود. به مدارک ارسال شده از طریق ایمیل پاسخ "مدارک تکمیل است، مدارک ناقص است" پاسخ داده خواهد شد. در صورت  ارسال نکردن ایمیل تا تاریخ 23 آذر 99، داوطلبان از فرایند مصاحبه حذف خواهند شد.

توجه: نتایج مصاحبه صرفا از طریق سازمان سنجش متعاقباً اعلام خواهد شد. مراکز مصاحبه کننده پاسخگوی وضعیت قبولی داوطلبان نمی باشند.

برای دریافت جداول و فرم ها اینجا کلیک کنید.

 
 

 

الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

فایل ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *